Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken i artikkelen fungerer ikke.

 

Hvis Microsoft har planer om en konkurrent til iPhone, som Zune navnet fort antyder, så håper jeg de gjør det ordentlig. Har hatt iPhone i et drøyt år nå (original og 3G) og det har med tiden blitt en utrolig gjennomført plattform, så Microsoft må ha noen ess i ermet for å kapre tilbake de som har blitt bitt av i'enhetene.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

liker iphone veldig godt, mange andre som gjør det og. Trorikke at Apple selger så mange færre telefoner bare fordi microsoft sier så.

Lenke til kommentar
Linken i artikkelen fungerer ikke.

 

Hvis Microsoft har planer om en konkurrent til iPhone, som Zune navnet fort antyder, så håper jeg de gjør det ordentlig. Har hatt iPhone i et drøyt år nå (original og 3G) og det har med tiden blitt en utrolig gjennomført plattform, så Microsoft må ha noen ess i ermet for å kapre tilbake de som har blitt bitt av i'enhetene.

 

Takk for tilbakemelding, lenken er nå fikset :-)

Lenke til kommentar
Linken i artikkelen fungerer ikke.

 

Hvis Microsoft har planer om en konkurrent til iPhone, som Zune navnet fort antyder, så håper jeg de gjør det ordentlig. Har hatt iPhone i et drøyt år nå (original og 3G) og det har med tiden blitt en utrolig gjennomført plattform, så Microsoft må ha noen ess i ermet for å kapre tilbake de som har blitt bitt av i'enhetene.

Hver oppmerksom på at softwaren i iPhone er utviklet av Microsoft. :lol:

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
Gjest Julio

En telefon med Microsoft OS er helt uaktuelt. Har alt for dårlige erfaringer til at jeg vil forsøke det igjen. iPhone er overpriset, så jeg venter heller på Palm Pre.

Lenke til kommentar
Gjest Sindre

Jeg er ikke helt enig i at iPod og iPhone er noe av de mest oppskrytte produktene som mennesket noen gang har hatt, men mener likevel at iPhone er temmelig oppskrytt. Hovedårsaken er at den er grovt overpriset.

Det nytter ikke hvor vakker skjermbildene er når en får en mobil med bedre og flere funksjoner for 3/4 av prisen. Venter spent på microsoft's nye mobil, (selv om jeg ikke har råd). Det blir spennende nyheter !

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...