Gå til innhold

Star Trek MMO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var i alle fall helt nytt for meg :p men nå er vel egentlig ikke jeg noen ST fan heller.. men dette spillet virker rått.. liker tanken på å styre romskip rundt i MMO's (ja, jeg vet at det finnes en del av de alt der ute, og at det kommer en del nye også)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir det månedsbetaling som andre lame MMO spill som WOW og LOTRO, isåfall da blir jeg ikke å kjøpe det.

 

Hvorfor er det "lame" å betale 100 i måneden? Tipper at du bruker mere penger i uka på spill til console elller PC. Som du blir lei etter en uke eller fullfører det. Ganske standard at alle MMORPG koster penger i måneden, om det ikke er gratis og bruker penger til items.

 

Må regne med at det kommer til å bli månedlige utgifter på det.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Det er synd. Jeg som er en stor Star Trek fan, men jeg har ikke råd til å betale hver måned. Synes det er latterlig teit å måtte bruke penger på et spill jeg allerede har betalt for. Uansett så har MMO utviklere skjønt hvordan de skal tjene penger, nemmelig å utnytte avhengie gutter som betaler 1000 kr året for å få spille.

 

At pengene går til vedlikehold av servern? Ja særlig, regner med at 10 kr går til vedlikehold av server og resten i lomma på utvikleren. I 2008 så var Blizzard det spillselskapet som hadde tjent mest penger.

Endret av fytech
Lenke til kommentar
Det er synd. Jeg som er en stor Star Trek fan, men jeg har ikke råd til å betale hver måned. Synes det er latterlig teit å måtte bruke penger på et spill jeg allerede har betalt for. Uansett så har MMO utviklere skjønt hvordan de skal tjene penger, nemmelig å utnytte avhengie gutter som betaler 1000 kr året for å få spille.

 

At pengene går til vedlikehold av servern? Ja særlig, regner med at 10 kr går til vedlikehold av server og resten i lomma på utvikleren. I 2008 så var Blizzard det spillselskapet som hadde tjent mest penger.

Kan jo liste noe:

Vedlikehold av server

Oppdateringer av spillet

LØNN til de som har laget det

Så blir det vel også support, webside, forum osv?

Er ikke sikker på de to sistnevnte, men sikkert.

 

 

Skal klare å betale 100 kr i månenden for noe jeg _kan_ spille 744 timer i måneden.

Er en relativt liten sum for mye moro. Det du betaler for er jo egentlig nytt innhold og at du fortsatt får fortsette å spille det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...