Gå til innhold

Tapte auksjonen om Amundsen-flagg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Auksjonen tror jeg nok var tapt hele tiden. Det er et veldig stort objekt med mange interesserte vil jeg tro, og at noen skulle la noen spillere få tak i det var vel litt mye å forlange. Men uansett er det veldig imponerende og viser, som de sier, et utrolig godt og stort community. Blir spennende å se mer fra selve spillet fremover, da markedsføringen iallefall har vært helt kanon.

Lenke til kommentar

Men flagget er vel et rimelig større interesseobjekt enn mye annet som var på auksjonen vil jeg tro, uten at jeg vet hva annet som var der. Jeg tror bare at det er rimelig mange fler enn bare TSW fans som ville ha det, og når det kommer til slike gjenstander er nok ikke Gamere i høysetet av de som bruker mest penger på det.

Lenke til kommentar

neinei, men det eneste jeg klarer å se for meg etter et sånt nederlag (var selv med å sputta inn en del penger) er som sagt, samlere som helt sikkert har masse andre historiske godsaker og en hel haug med penger.

Vet at det helt sikkert ikke er det, menmen.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Jeg er selv medlem på TSW forumet og ja det er et kjempebra community, og alltid spennende og lese om medlemmenes tanker om spillet. Jeg fulgte med på hvordan det såkalte "quest for the flag" forsøket gikk og jeg må si at det er helt sykt at de klarte å tjene så mye penger på så kort tid. Forsøket startet ca. 1mnd før auksjonen startet og det var et håpløst forsøk, men likevel utrolig.

Lenke til kommentar
En tier på at Funcom kjøpte det, som en overraskelse.

 

Men, en ting jeg ikke fikk vite, hva gjør de nå med de 68000 kronene? Jeg håper de donerer det til en forening eller fond.

 

Det var en poll som spurte nettopp om dette spørsmålet, og de ble enige om at alle som har lyst på pengene de har sponset tilbake skal få det. Og de som vil at pengene doneres i et fond/forening skal selvfølgelig også få ha muligheten til det. Problemet er bare hvilken forening eller fond :p

Lenke til kommentar
Men, en ting jeg ikke fikk vite, hva gjør de nå med de 68000 kronene? Jeg håper de donerer det til en forening eller fond.

Dette er beskrevet i artikkelen :-)

 

"Representanten for aksjonen vil nå sende ut en e-post til de som donerte penger, og forklare hvordan midlene kan betales tilbake."

Lenke til kommentar
Så gamer.no, hva skal vi kjøpe til dere? :)

Ingenting.

 

Fortsett å være trofaste lesere, ikke bruk adblocks, sørg for et godt miljø på forumet, og gi oss feedback på ting vi kan bli bedre på.

 

Det er alt vi ber om. Og alt vi trenger for å fortsette å gi tilbake så det monner, slik at Gamer.no for alltid kan være Norges beste spillside :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...