Gå til innhold

Brukerlagde filmer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger snart inn en ny film må bare eksportere den og fikse på litt kodeker.

Burde se frem til denne! Stop-motion pepsianimasjon!

 

Kom på at jeg har en annen film her også:

 

 

Kjempe bra video, Turboleif :)!

 

Har ikke laget så mange videoer selv, ihvertfall ikke så mange populære :p

En jeg laget:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar
Har en film jeg og en kompis lagde for over 10år siden hvor jeg spiser dritt..eller sjokoladepudding som er ganske så forstyrrende. Syk humor for syke folk...men vet a faen om jeg tørr å laste den opp jeg..hehe!

 

Jeg ble nysgjerrig, jeg! :p Få se lol *syk man* bra engelsk på PS3 Noise VS Xbox360 videoen :D

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar
Har en film jeg og en kompis lagde for over 10år siden hvor jeg spiser dritt..eller sjokoladepudding som er ganske så forstyrrende. Syk humor for syke folk...men vet a faen om jeg tørr å laste den opp jeg..hehe!

 

Jeg ble nysgjerrig, jeg! :p Få se lol *syk man* bra engelsk på PS3 Noise VS Xbox360 videoen :D

 

Hehe, ja vet ler meg ihjel når jeg hører på det... Skal se om jeg laster det opp...men det er skikkelig barnslig promp å bæsj humor altså...men får se. :p

Lenke til kommentar
Har en film jeg og en kompis lagde for over 10år siden hvor jeg spiser dritt..eller sjokoladepudding som er ganske så forstyrrende. Syk humor for syke folk...men vet a faen om jeg tørr å laste den opp jeg..hehe!

 

Jeg ble nysgjerrig, jeg! :p Få se lol *syk man* bra engelsk på PS3 Noise VS Xbox360 videoen :D

 

Hehe, ja vet ler meg ihjel når jeg hører på det... Skal se om jeg laster det opp...men det er skikkelig barnslig promp å bæsj humor altså...men får se. :p

 

Jeg skal prøve å forbrede meg på det jeg eventuelt ser :p

Lenke til kommentar

For noen dager siden fant igjen en av filmene jeg lagde første året. Og valgte derfor å laste den opp her, siden vi hadde en slik tråd. Merket desverre ikke at videoen var dobbelt så lang som filmen egentlig er før jeg lastet den opp, men slik får det bare være. Filmen er kansje ikke så bra verken teknisk eller historiemessig, men jeg husker at jeg var veldig fornøyd da den var ferdig og er egentlig det enda. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...