Gå til innhold

Lego-ish byggespill


Anbefalte innlegg

Fant et sinnsykt kult byggespill en gang, der du gikk rundt i en "ekte" verden som en slags legomann og bygde ting. Det var en del forskjellige klosser og effekter og velge mellom, pluss ski og div. våpen. Tror åsså det var en del mods?

Kjøpte det og spillte en del online, men jeg formaterte og så ble det borte... noen som vet hvilket spill jeg mener? evt. navn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blockland

 

Blockland er et multiplayer, freeware dataspill som er lagd med Torque Game Engine hvor du kan bygge hva som helst med LEGO-brikker på en online server, kun fantasien setter grenser. Spillere lager enorme LEGObygninger, kjøretøy eller hva du vil, etter det er blitt lagd kan du enkelt lagre bygningen, og deretter åpne den lagrede filen igjen senere.
Lenke til kommentar
Blockland

 

Blockland er et multiplayer, freeware dataspill som er lagd med Torque Game Engine hvor du kan bygge hva som helst med LEGO-brikker på en online server, kun fantasien setter grenser. Spillere lager enorme LEGObygninger, kjøretøy eller hva du vil, etter det er blitt lagd kan du enkelt lagre bygningen, og deretter åpne den lagrede filen igjen senere.

Så fett, må prøves! :D

Lenke til kommentar
kan man prøve litt først, så betale for det?

 

jeg spillte det en stund før jeg kjøpte det, så det går nok an ja. dessuten koster det nesten ingen ting

 

 

og forresten, for dere som vil ha et litt mer teknisk spill anbefaler jeg garry's mod, glatt verdt den kebaben det koster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...