Gå til innhold

Generell diskusjon om Trine

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trine is a fantasy action game where the player can create and use physics-based objects to beat hazardous puzzles and threatening enemies. Set in a world of great castles and strange machinery, three heroes are bound to a mysterious device called the Trine in a quest to save the kingdom from evil...

The gameplay is based on fully interactive physics - each character's different ability helps the player battle an army of un-dead and defeat hazardous contraptions. The player can at any time freely choose whoever is best suited for the upcoming challenge or puzzle: The Wizard is able to summon objects to help solve puzzles and create new ways to overcome obstacles, the Thief uses her agility and dead-on accuracy to swiftly surprise the monsters, and the Warrior unleashes mayhem and physical destruction wherever he goes.

Genre: Plattform

Er ute på PSN Store nå!!

Pris: 199kr :)

Gameplaymovie:

Trine Gameplay!!!!

Screenshots:

Her det noen bilder fra Trine!!

Er så bra det er små studioer som lager flotte spill som du kan kjøpe for rundt 29kr til 120kr

Det ser jo helt vakkert ut :)

Dette blir nok garantert kjøpt!!

Endret av Toman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper bare at det ikke blir for dyrt, for det er nok det eneste som gjør at jeg ikke kjøper spillet når det kommer ut. For selve spillet ser meget bra ut, det blir jo laga altfor få plattform-spill nå for tiden, så dette blir et frisk pust tipper jeg :D

Skrevet (endret)

siden det er en PSN tittel så får vi vel tro at vi snakker maks 150kroner.. men who knows, Siren kostet vel 250, men så selges jo det også i butikk..

Gleder meg uansett til spillet, fulgt med på det en stund :)

Endret av Fenixen
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Skulle ikke Trine komme ut på PS Store i slutten av Juli? Har vært vekke siden torsdags morning og har gledet meg til å komme hjem å kjøpe det. Men det er ikke på ps store. :(

Skrevet

Ble utsatt fordi med å rette noen bugs som dukket opp ;)

Kommer vel etterhvert, venter spent!!!

Fikk testet demoen på pc på en grei bærbar og si jeg er imponert B)

Skrevet (endret)

Tre aspekter ved dette spillet som alene gjør spillet verdt pengene:

1. Musikken: Stemningsfull til de grader.

2. Gameplay: De fysikkbaserte gåtene er ikke direkte vanskelige, men du verden så morsomme de er.

3. Grafikken: Samme som musikken, stemningsfull til de grader. Veldig vakkert.

Løp og kjøp, folkens!

Endret av Villanden
Skrevet

Ditto det over - kjøpte det på rappen etter å ha spilt gjennom demoen, og spilte det mer eller mindre i strekk fra start til slutt.

Skrevet
Tre aspekter ved dette spillet som alene gjør spillet verdt pengene:

1. Musikken: Stemningsfull til de grader.

2. Gameplay: De fysikkbaserte gåtene er ikke direkte vanskelige, men du verden så morsomme de er.

3. Grafikken: Samme som musikken, stemningsfull til de grader. Veldig vakkert.

Løp og kjøp, folkens!

1. Ja, den er ikke dårlig

2. Gjort i alt for mange andre spill og føles ikke veldig nytt

3. Vakkert så absolutt, men litt vel sukkersøtt etter min smak. Riktignok basert på de første brettene i demoen.

Hadde jeg ikke hatt så mye annet å spille hadde det blitt et kjøp. Men med litt stiv pris er det ikke verdt det enda for meg.

Skrevet

Spillet kom faen ikke ut i dag heller! :(

Var det ikke bare en bug som gjorde at de ikke kunne gi det ut forrige torsdag? Det bør vel ikke ta mer enn en uke å fikse det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...