Toman18 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 (endret) Trine is a fantasy action game where the player can create and use physics-based objects to beat hazardous puzzles and threatening enemies. Set in a world of great castles and strange machinery, three heroes are bound to a mysterious device called the Trine in a quest to save the kingdom from evil... The gameplay is based on fully interactive physics - each character's different ability helps the player battle an army of un-dead and defeat hazardous contraptions. The player can at any time freely choose whoever is best suited for the upcoming challenge or puzzle: The Wizard is able to summon objects to help solve puzzles and create new ways to overcome obstacles, the Thief uses her agility and dead-on accuracy to swiftly surprise the monsters, and the Warrior unleashes mayhem and physical destruction wherever he goes. Genre: Plattform Er ute på PSN Store nå!! Pris: 199kr Gameplaymovie: Trine Gameplay!!!! Screenshots: Her det noen bilder fra Trine!! Er så bra det er små studioer som lager flotte spill som du kan kjøpe for rundt 29kr til 120kr Det ser jo helt vakkert ut Dette blir nok garantert kjøpt!! Endret 17. september 2009 av Toman
LarZen Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Så veldig bra ut og det skilte seg ut ifra andre spill i sjangeren...blir nok et kjøp på PSN dette.
texzi Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Det der så jo meget fristende ut Minner litt om LBP, men blir nok testet ut!
SirKratoS Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Håper bare at det ikke blir for dyrt, for det er nok det eneste som gjør at jeg ikke kjøper spillet når det kommer ut. For selve spillet ser meget bra ut, det blir jo laga altfor få plattform-spill nå for tiden, så dette blir et frisk pust tipper jeg
Fenixen_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 (endret) siden det er en PSN tittel så får vi vel tro at vi snakker maks 150kroner.. men who knows, Siren kostet vel 250, men så selges jo det også i butikk.. Gleder meg uansett til spillet, fulgt med på det en stund Endret 23. april 2009 av Fenixen
ShampooMacTavish Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Det så ihvertfall utrolig lekkert ut, og virket spennende gameplay-messig også. Jeg øyner et kjøp i det fjerne!
Whackedorange Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Definitivt noe som skal sjekkes ut når det kommer men må vell fylle opp walletten oxo siden jeg svært sjelden kjøper ting fra PSN
neo2001 Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 tror dette blir det neste store PSN-spillet. gleder meg til å prøve det selv :rolleyes:
Laland Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Flyttes til en mer passende kategori, siden spillet også er til PC og Xbox 360.
saladin waits for alice Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Noen andre som har problemer med trine når det gjelder keyboard? han forstår musa, esc, men ikke wasd.
Naiits Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Skulle ikke Trine komme ut på PS Store i slutten av Juli? Har vært vekke siden torsdags morning og har gledet meg til å komme hjem å kjøpe det. Men det er ikke på ps store.
Toman18 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Skrevet 2. august 2009 Ble utsatt fordi med å rette noen bugs som dukket opp Kommer vel etterhvert, venter spent!!! Fikk testet demoen på pc på en grei bærbar og si jeg er imponert B)
Naiits Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ja. Har spilt demoen på dataen en god del ganger nå. Så den kommer sannsynligvis på torsdag då?
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 Er ikke sikker, lov og håpe det kommer til torsdagen da
Villanden Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 (endret) Tre aspekter ved dette spillet som alene gjør spillet verdt pengene: 1. Musikken: Stemningsfull til de grader. 2. Gameplay: De fysikkbaserte gåtene er ikke direkte vanskelige, men du verden så morsomme de er. 3. Grafikken: Samme som musikken, stemningsfull til de grader. Veldig vakkert. Løp og kjøp, folkens! Endret 3. august 2009 av Villanden
Licht Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ditto det over - kjøpte det på rappen etter å ha spilt gjennom demoen, og spilte det mer eller mindre i strekk fra start til slutt.
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Tre aspekter ved dette spillet som alene gjør spillet verdt pengene:1. Musikken: Stemningsfull til de grader. 2. Gameplay: De fysikkbaserte gåtene er ikke direkte vanskelige, men du verden så morsomme de er. 3. Grafikken: Samme som musikken, stemningsfull til de grader. Veldig vakkert. Løp og kjøp, folkens! 1. Ja, den er ikke dårlig 2. Gjort i alt for mange andre spill og føles ikke veldig nytt 3. Vakkert så absolutt, men litt vel sukkersøtt etter min smak. Riktignok basert på de første brettene i demoen. Hadde jeg ikke hatt så mye annet å spille hadde det blitt et kjøp. Men med litt stiv pris er det ikke verdt det enda for meg.
Naiits Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Spillet kom faen ikke ut i dag heller! Var det ikke bare en bug som gjorde at de ikke kunne gi det ut forrige torsdag? Det bør vel ikke ta mer enn en uke å fikse det?
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 (endret) Trine har 25% prisavslag på Steam i disse dager! Endret 13. august 2009 av AltF4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå