Gå til innhold

Events and Gaming i Gamer.no klubbhus

Tullsau

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen flere som kommer i kveld? :mellow:

Tror kanskje jeg er okkupert av dama i kveld. Disse eventsa har så langt kun vært når jeg har hatt planer med henne :p

Skrevet (endret)

Haha, nå ble jeg passe oppgitt over meg selv. Litt morgen trøtt og kommer innom denne tråden. Trodde dere hadde mekket dere et fysisk klubbhus, kun for ps3 eiere. Haha!

:p

Endret av Neptjune
Skrevet

Party sammendrag:

Det var et meet up i klubbhuset 28 April kl 20:00 - 21:00! Dette ble en koslig kveld hvor det ble både musikk,dans og masse snakk om gaming og IRL stoff. Det var mye konge humor og merkelige kommentarer å se den kvelden!

Håper det blir flere folk som kommer neste gang B)

Deltakere(5):

Tullsau

Fludium

Jikla

GhostViper

Bebeluv

Skrevet

Høres bra ut:D har kjøpt PS3 på nettet og venter i spenning på den.. når jeg får den i posten så hadde det vært koselig og fått joinet dere i klubbhuset deres!

Skrevet

Var kjekt i kveld :D Med flere ganger jeg med dans oppå bordet og mer :D

Sorry jeg forsvant så brått, men med en gang jeg sa at jeg skulle ta meg mat, så forsvant nettet. bra timet :p

Skrevet (endret)

Vi feirer Norge:

Norges nasjonaldag står for dør, og i den forbindelse vil jeg arrangere en "høytidelig stund" i klubbhuset i home.

Jeg tenkte at å holde den 16 mai eller 17 mai ville vært dumt siden folk har mange planer i akkurat disse stunder. Derfor tenkte jeg at den 15 mai ville vært en passende dag å holde festen på. Det vil bli servert norsk musikk og avsluttes for de som kan med et "Happy 17 Mai raid" i Little Big Planet Hva sier dere folkens? :) Klar for å feire Norge?

Navn: Vi feirer Norge

Tid: 15 Mai kl: 21:00 - 22:00

Aktiviteter: Musikk,snakk og avsluttes med LBP

Hvem kan og hvem ikke? ^_^

Endret av Tullsau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...