Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, arcane warrior var ikke så lett som jeg hadde trodd.

 

Nå må jeg få puttet masse poeng i dexterity, willpower og constitution. Dette er litt vanskelig med tanke på at jeg er level 15.. :cry:

 

Ved en senere gjennomspilling kan jeg eventuelt prøve arcane warrior igjen, på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar

Hm, arcane warrior var ikke så lett som jeg hadde trodd.

 

Nå må jeg få puttet masse poeng i dexterity, willpower og constitution. Dette er litt vanskelig med tanke på at jeg er level 15.. :cry:

 

Ved en senere gjennomspilling kan jeg eventuelt prøve arcane warrior igjen, på en ordentlig måte.

 

Jeg planlegger Arcane warrior selv, og har puttet litt i Dex med det formål for øyet, uten at jeg var helt sikker på om spillet ville bruke magic eller dex for å avgjøre attack score. Willpower burde man jo ha en del i uansett (som mage)? Constitution-problemet løses formodentlig med at man ikke prøver å tanke, til tross for rustning og melee-kapasitet...

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Tja, du mister jo ikke gamle spells, eller muligheten til å utvide det vanlige mage-repertoiret? Rent teoretisk kan du fremdeles prance rundt og slenge CC og AoEs, og heller gå melee når det virker logisk. Du blir jo ikke en warrior med spells, du er fremdeles en mage - bare en som gjemmer seg i rustning. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Heisann. Ser at det er 7 secret achievements på spillet, og spørsmålet mitt er: Hvor mange av disse er relatert til main questen? Er ikke så langt på vei på main questen(Fullført Redcliffe, Orzammar og snart Circle of Magi), men liker å sanke litt achievements for å få mer ut av spillet. Derfor lurer jeg på om noen kan si meg hvilke achievements som evt. ikke er relatert til main questen, da jeg ikke kan sjekke det av frykt for spoilers.

Lenke til kommentar

Har noen spilt gjennom som en drittsekk enda?

 

Ble ferdig i går, og tenkte å starte på nytt som rogue på hard.

 

Planen min er å være gjennomført:

- Alv

- Hater alle andre som diskriminerer alver

- Gjør hva som helst for eget godtbefinnende

- Krever alltid reward hvis det er mulig

- Har ikke noe problem med å løse ting på en slik måte at det går utover andre, så lenge de ikke er dalish

 

Har tenkt å spille med:

- Dog

- Shale

- Morrigan

 

Har noen spilt gjennom med ett lignende party og har noen erfaringer de har lyst til å dele?

 

Eneste jeg er usikker på er Dog (som jeg vel kommer til å kalle satan), fordi jeg liker å ha ranged option på alle karakterer hvis mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...