Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det er Release Date Check kan være mange. Det kan være piratkopiering, det kan være at spillet er låst for allmennheten, men kan åpnes for anmeldere og kritikere, eller så kan det være fordi sliggdagen er et slags startskudd hvor utviklere begynner å gi ut support og jobber frem mot eventuelle oppdateringer.

 

Ingen av disse gir noe mening da det allerede er låst opp for flere deler av verden

 

Grunnen til dette er vel såpass enkel at det er politikk fra utgiverne sin side når de skal lansere hvor osv. Aldri helt skjønt hvorfor de skal ha forskjellige release datoer i forskjellige land/verdensdeler.

Lenke til kommentar

Da var spillet annkommet og blir innstallert. Boooyah blir nok mage denne gangen, syntes mage var småkjedelig og spille i DA:O men likte mage i demoen så skal teste det først.

 

Hah, jeg syntes akkurat det motsatte. Mage i demoen var grufullt kjedelig, kanskje mest fordi posisjonering, sikting og timing ikke lenger er nødvendig (utenfor Nightmare, iallefall). Synes også cone-spells var vel ... Kaffefilter er vel kanskje kjegleformede de også, men det er liksom kremmerhus man tenker på når man sier kjegleformet. Amirite. Når spillet uansett primært handler om å dele folk i to, så virker en 2h-warrior som et naturlig valg.

Lenke til kommentar

Og det kan også være fordi det finnes en Steam versjon som blir låst opp en viss dato.

Dette er helt ubetydelig da den allerede er låst opp i noen områder.

 

For meg henger det ikke helt på greip at en som har kjøpt et spill i en butikk bare kan gå hjem og spille det før Steam versjonen er tilgjenglig.

Dette er ett single player spill, så om noen begynner å spille før andre har null betydning. Og når ble Steam utgivelsetidspunktet en grense for noe som helst? Dette er noe av det latterligste jeg har hørt på en stund.

Lenke til kommentar

Og det kan også være fordi det finnes en Steam versjon som blir låst opp en viss dato.

Dette er helt ubetydelig da den allerede er låst opp i noen områder.

 

Hva slags områder skulle dette være? Steam versjonen blir låst opp på det samme tidspunktet som EA har fastsatt.

 

For meg henger det ikke helt på greip at en som har kjøpt et spill i en butikk bare kan gå hjem og spille det før Steam versjonen er tilgjenglig.

Dette er ett single player spill, så om noen begynner å spille før andre har null betydning. Og når ble Steam utgivelsetidspunktet en grense for noe som helst? Dette er noe av det latterligste jeg har hørt på en stund.

 

Steam er en butikk hvor man kan kjøpe spill som alle andre spillbutikker. Den eneste forskjellen er at spillene blir distributert digitalt. Så hvis en kunde kan dra fordel av å dra på Spaceworld og kjøpe spillet før kunder av Steam får tilgang til DA2, så er ikke dette noe som kan kalles noen fair konkuranse i markedet.

Lenke til kommentar

spilt spillet i snart 6 timer og jeg synes det kjempe bra, combaten er ikke noe lettere, det går bare fortere med flere fiender som kommer i waves. spillet er like vanskelig som origins på hard/Nightmare om ikke verre, jeg rundet hele origins samt Awakening og alle DLC'ene unntatt golems of amgarakk eller hva det het på Nightmare og klarer ikke å spille på nightmare på dette spillet ennå. grafikken synes jeg er mye bedre (med texture pack og alt på maks though) og spell effectene er bare helt syke, rock armor <3. talentsa er også noe bedre, og companionene får et eget talent tre hver som jeg synes hva kult og gjør de litt mer unike. det eneste jeg ikke liker er craft systemet og for lite customization på companionene, man kan ikke bytte ut sko, hansker og head på de, bare en samlet outfit som man bytter ut en gang iblant. det blir for dumt i et party-based RPG synes jeg. bortsett fra de to minusene er spillet veldig bra og synes alle burde hvertfall prøve det før de sier det er "dummed down" og dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...