Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

latt vær.

Hva ville du gjort om en fremmed person kom på døren din og spurte hvem moren din var?

Endret av Vaine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart ærlig og etterpå spurt hvem bestemoren han/hennes/det er

Hva ville du gjort om du fikk ett trusselbrev fra smurfekongen om at du ville få en NUKE i hodet i løpet av uken?

• 2 uker senere...
Skrevet

Tatt på meg den andre.

Hva hadde du gjort om plutselig alle pengesystemer forsvant, og folk begynte å handle varer mellom seg istedenfor?

Skrevet

satt meg ned og skreket "JEG VIL IKKE VÆRE KOMMUNIST!!!!" og så gått og skaffa meg masse spill, tv hmm kansje en bil ja.. hva mer trenger jeg :D?

hva ville du gjort vist du hadde avhengig av og se på klesklyper :ph34r:

Skrevet

Jeg hadde festet noen klesklyoer på diskréte steder i håret, og latt dem falle ned foran øynene..

Hva hadde du gjort om du fikk 1000 God-powaz og dermed fikk muligheten til å gjennopplive én person?

• 3 uker senere...
Skrevet

BMW. I følge Top Gear gjengen (som er allvitande og mine heltar) har dei cock-ane som før køyrde BMW begynt å køyre Audi i stadenfor, so det er trygt å kjøpe BMW igjen uten å frykte å bli kalt ein cock. Hurra

Kva hadde du gjort om den flekk nye BMWen din hadde begynt å brenne?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tror jeg hadde fått litt sjokk, og tårene hadde nok kommet frem de også. Men hadde nok tviholdt på tanken om at det enten kommer til å gå på garantien eller forsikringen.

Hva hadde du gjort om politiet plutselig sto på døren?

• 2 uker senere...
Skrevet

hørt på rapp/ hip hop

Hva hadde du gjort hvis Tore på sporet oppsøkte deg og sa du hadde en biologisk søter/bror/farmor/farfar/ste onkel og grand tante som venter deg utenfor huset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...