Gå til innhold

Fikk jeg ny PS3?


Anbefalte innlegg

Leverte min delvis ødelagte PS3 (40gb) til min lokale Spaceworld for to uker siden. De sendte den så videre til Nordisk Film. Fikk den igjen allerede i dag. Noe som utvilsomt er meget imponerende!

 

På utleveringskvitteringen min står det "Byttet i bytteenhet hos Nordisk". Hva betyr det? Høres vel kanskje ut som om jeg har fått noen andres konsoll som de har reparert? Er det vanlig praksis? En av folkene hos Spaceworld snakket om det... Merket uansett at det var et tynt beskyttelseslag av plastik over knappene på konsollen. Det kan vel kanskje tyde på at jeg fikk en helt ny konsoll? Kan ikke helt se for meg at en brukt maskin skulle hatt dette. Var jo veldig stygt...

 

Hva tror folket? Fikk jeg ny konsoll eller en brukt noen andre har sendt inn? Noen andre som har gode erfaringer med behandlingstiden til Nordisk Film?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om jeg må sende konsollen inn igjen. Prøvde et lite spill fra PSN i 1 minutt, så hørtes det ut som om noen støvsugde i naborommet. Tenkte at det var vel noen som gjorde det. Når jeg skrudde av spillet fant jeg fort ut at det var konsollen som bråkte så mye. Ganske sikker på at viften kjørte på full styrke. Prøvde så Killzone 2, og støvsugerlyden kom med engang jeg startet et nytt spill.

 

Topp kvalitet! Håper butikken gir meg ny når jeg kommer innom med den, men regner ikke med det.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Beskyttelseslaget var bare på den lille flaten på framsiden av konsollen, der knappene er. Hvis den ble satt der for at noe ikke skulle ripe opp maskinen skjønner jeg ikke hvorfor de ikke satte noe lignende rundt hele. Uansett godt mulig du har rett. :)

 

Krysser fingrene for at Spaceworld gir meg ny maskin når jeg tar den med bortover i morgen. :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hva tror folket? Fikk jeg ny konsoll eller en brukt noen andre har sendt inn? Noen andre som har gode erfaringer med behandlingstiden til Nordisk Film?

 

Hola amigo, jeg tviler sterkt på at du har fått en brukt konsoll av nordisk film, grunnen er jævlig enkel. Den nermeste "teknikkeren" som har lov å skru på ps3 er i England :blink:

Pluss at ps3 som komm tilbake har et annet serie nr enn det du leverte så den er det automatisk to års ny garanti på :D

Håper at du blei litt klokere

Lenke til kommentar
Hola amigo, jeg tviler sterkt på at du har fått en brukt konsoll av nordisk film, grunnen er jævlig enkel. Den nermeste "teknikkeren" som har lov å skru på ps3 er i England :blink:

Pluss at ps3 som komm tilbake har et annet serie nr enn det du leverte så den er det automatisk to års ny garanti på :D

Håper at du blei litt klokere

Hvordan kan det være mulig? Min blir skrudd på Kløfta!?

Lenke til kommentar

[quote name='Bebeluv'

Hvordan kan det være mulig? Min blir skrudd på Kløfta!?

Jo det skal jeg forklare deg, Nordisk Film holder til på kløfta, Nordisk Film er både importør og egen servicepartner. Akkurat som Apple. Men Nordisk Film har ikke teknikkere i Norge den nærmeste er i England. Hvorfor trur du at ALLE PS3 blir bytta i nye? jo fordi Nordisk Film bare tester PS3 de får å gir ut nye.....

Lenke til kommentar

Har reist på påskeferie, så svarer derfor litt sent. Var innom Spaceworld med maskina på fredag. Mannen bak kassa sa at han skulle ta en kikk på maskina personlig. Nøyaktig hva dette innebærer vet jeg ikke, men han skulle sikkert bekrefte feilen. Han mente uansett at Nordisk Film hadde fått sin sjanse nå, og at jeg forhåpentligvis kunne vente meg en ny 80gb-utgave som plaster på såret. Han skal ringe Nordisk Film om dette i morgen, og forhåpentligvis går det i orden! Utvilsomt meget god service fra Spaceworld sin side dette. Hadde sikkert ikke vært snakk om noe sånn hvis jeg hadde sendt den direkte til Nordisk Film begge gangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...