Gå til innhold

The Elder Scrolls: Noen spørsmål ov vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Blir ikke mere vampyr, holder med på 25 selv om jeg venter en uke uten blod?

2) Har hørt av det er en kappe som gjør at du overlever sollys etter 24 timer?

3) Hjelper human blood som bold?

Ja det tror jeg var alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1. Vampirisme har 3 eller 4 steg, etter hvor lenge du går uten blod. Husker ikke hvor lenge du måtte vente på hvert steg, men lurer på at om du når det siste steget så blir du slik for alltid.

2. Mener det finnes en kappe ja som reduserer effekten av sollys på vampyrer.

3. Nei

Endret av Vaine
Skrevet
En kompis sa at livne dine stopper på 1 hp i sola

Slik jeg har forstått det kan man absolutt dø av Sun Damage, rett meg hvis jeg tar feil.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Faen hata det så sterkt når jeg blei det for første gang. Var min første karakter og var den jeg hadde kommet lengst med. Først var det ålreit, snike seg litt rundt og suge noe blod skader ingen. Men problemene begynte å hope seg opp når min blod suging fra kvelden gikk tom og jeg befant meg langt ute i skauen på bærtur med en stor bjønn i hælene <_< . Og når folk ikke engang ville snakke med meg så bestemte jeg meg rett og slett for å starte en ny en. :angry:

Man kan dø av sun damage.

/signed

/signed x2

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe, nå kom jeg på da jeg var mindre og cheata på morrowind :) hadde sånn ca. evig med liv og var vampyr...

jeg sov i rundt en halv time. (real time)

Jeg hater og være vampyr... Tar lang tid å skaffe tingene jeg trenger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvafaen, kan man ikke bli curet etter man har gått 4 dager uten feed?! Tenkte først når jeg hadde blitt vampyr at jeg skulle virkelig utnytte det littegrann .. Man kan vel bli cura etter 4 dager?

Skrevet
Hvafaen, kan man ikke bli curet etter man har gått 4 dager uten feed?! Tenkte først når jeg hadde blitt vampyr at jeg skulle virkelig utnytte det littegrann .. Man kan vel bli cura etter 4 dager?

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...