Gå til innhold

Invisible Walls [Oppdatert 04.04]


Kuff1

Anbefalte innlegg

Invisible Walls

 

Episode 51

03.04 2009

GDC review! Will OnLive deliver? Does Punch-Out have the eye of the tiger?

 

 

 

 

Hver fredag samler et panel bestående av sjefen for Gametrailers.com, noen av hans medarbeidere og en og annen gjest fra spillindustrien seg for å snakke om hva som skjer på spillfronten.

 

Tenkte jeg skulle prøve å oppdatere denne posten hver uke når den nye episoden kommer ut.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merket meg at han Marcus kisen (briten) forholdt seg ganske rolig når Wanat bare bablet tull. Hadde ikke Wanat vært "special guest" hadde han sikkert fått så ørene flagrer. Marcus pleier som regel å si det han mener rett ut uten å ta så mye hensyn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uten å kritisere for mye så syns jeg egentlig at de fleste spilljournalister stivner til når det er "special guests" i rommet. Mister nesten litt av respekten for dem på den måten. Tror nok ikke Marcus er så tøff som han prøver å være.

 

Og når vi er inne på emnet. Sist GTTV intervjuet Geoff Nintendomannen Reggie, og han ble bare overkjørt. Reggie fikk lov til å skryte seg selv opp i skyene, uten noen som helst kritikk på hvor forbanna lite nintendo har å komme med til andre enn lillebroren min og bestemora mi. Hadde Goeff hatt litt baller så hadde han virkelig utfordret Reggie, men som alltid så tjener ikke han på det fordi det svekker GT sitt forhold til Reggie og dermed kan de tape fremtidige exclusives og lignende. Men vi som lyttere og seere taper på det fordi vi ikke får journalistikk med litt kjøtt på beina. Videre fikk Reggie lov å rævkjøre inntrykket av PS3 og Sony som faktisk greier å levere på alle punkter utenom konsollsalg i forhold til Nintendo.

 

Det var friskt å se på Bonus Round sist søndag da en med litt baller, David Jaffe, satt i en av stolene. Det skal bli fine 4 uker med Bonus Round nå.

Lenke til kommentar

Reggie og Nintendo of America har tapt seg kraftig de siste årene. Det har blitt for mye skryt og løsprat og for lite spillfokus. Nintendo of Europe har derimot vært mye bedre på å få over spill fra Japan, noe som er merkelig da det burde være enklere å oversette spill til engelsk enn til engelsk, fransk, tysk, italiensk og spansk.

 

Videre fikk Reggie lov å rævkjøre inntrykket av PS3 og Sony som faktisk greier å levere på alle punkter utenom konsollsalg i forhold til Nintendo.

Nintendo har levert på mye mer enn bare konsollsalg. De har tross alt gitt ut noen av de mest kritikerroste spillene denne generasjonen. Onlinetjenesten kunne selvsagt vært mye bedre. Der håper jeg at Reggie gjør alvor av ønsket om å bli bedre enn XB Live.

Lenke til kommentar

Jevnt over vil jeg si at Nintendo ikke fortjener det salget dem har oppnådd. Mario, Metroid, Smash bros., Zelda. Greit nok, serier som ikke har feilet i nintendos hender siden de kom til liv på 80 og tidlig nittitall. Men eg håper for guds skyld at Reggis arroganse kommer til å straffe dem hardt videre denne generasjonen og neste. Det virker ikke som om han bryr seg, og for den del, trenger han å bry seg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...