Gå til innhold

Fuel tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyrte dette opp på prosjektoren i dag, og grafikken ble voldsomt mye bedre selv om prosjektoren kjører på 800x600! Gameplayet er tøft og jeg har blitt vandt med fysikken. Jeg kommer til å spille dette så ofte jeg har fremme prosjektoren. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte for det meste Valkyrie, Dustgrinder og The Educator.

Hvordan du får mer enn 3 stjerne? Tja, ta de racene du kan og du får flere hundre..

Skrevet
Jeg kjørte fra ende til annen i verdenen :w00t:

Tok ca. 2 timer :o

Var meget morsomt!!

Kvordan klarte du det? Spillet mitt fryser så eg klarer ikkje å kjøre i over 1 time! :blink:

Skrevet

Jeg drømte faktisk om Fuel i natt. Jeg trykte på New Game og gikk bort til et propellfly. Så fløy jeg langt. Husker ikke mer enn det. Det finnes vel ikke fly i spillet eller? Jeg skal kjøpe det snart på 360. Finnes det på PC? Kaptein Sabeltann har det ikke ennå :whistle:

Skrevet
Noen som har bestilte fra Absoluttspill.no? Min ordre har stått som "Bekreftet mottatt" en måned nå. Jeg har sendt to eposter for å avbestille men har ikke fått svar og pengene er fortsatt trukket fra konto. Spesielt.

Samme her.

Penger er trekt, spillet (som jeg forhåndsbestilte) har fortsatt ikke dukket opp. De svarer ikke på mail. Aner ikke hva som har skjedd med det som pleide å være en meget god nettbutikk. Hvis jeg ikke får tak i dem snart, får jeg vel gå på VISA. Har alltid vært stofornøyd med absoluttspill.no tidligere, men dette holder ikke.

Skrevet

Har heller ikke fått Fuel fra absoluttspill som jeg bestilte for en mnd siden. Den første mailen jeg sendte fikk jeg svar på etter en uke :thumbdown: , og det er vistnok problemer med ny leverandør. Så sendte jeg en mail der jeg pent spurte om det var mulig å få avbestilt spillet. Fikk svar 12. juni at spillet ville komme på lager om en uke(ca. 19 juni) og at de ville sende det straks da. Nå er det 3. juli og min tålmodighet er slutt. Sendte en mail for 2 dager siden der jeg ber om å få refundert pengene. Venter fortsatt på svar :angry: En ting er sikkert; jeg er ABSOLUTT ferdig med absoluttspill :angry::angry:

Skrevet

Jeg fikk mitt for en uke siden elns. Jeg bestilte fra PlayX.

Jeg har spilt det litt, kult å bare kjøre rundt uten noe mål eller mening. Løpene kan til tider være litt for lette og andre ganger er de faktisk litt krevende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...