kaffebryggare Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg fyrte dette opp på prosjektoren i dag, og grafikken ble voldsomt mye bedre selv om prosjektoren kjører på 800x600! Gameplayet er tøft og jeg har blitt vandt med fysikken. Jeg kommer til å spille dette så ofte jeg har fremme prosjektoren.
iharal3 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg kjørte fra ende til annen i verdenen Tok ca. 2 timer :o Var meget morsomt!! Endret 14. juni 2009 av iharal4
kaffebryggare Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Gratulerer! Hvilken bil brukte du? Spørsmål: Hvordan får jeg mer enn 3 stjerner? Har tatt alle 3 løpene i menyen.
iharal3 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Brukte for det meste Valkyrie, Dustgrinder og The Educator. Hvordan du får mer enn 3 stjerne? Tja, ta de racene du kan og du får flere hundre..
kaffebryggare Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hvor er racene? Har jo tatt alle 3. WTF @ nickbytte igjen?! Endret 15. juni 2009 av Benny
head_hunter Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Du må ta et av løpene på en høygere vanskeligshetgrad
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har ennå ikke fått dette spillet. :wacko: Har bare fått beskjed om at det er klar til pakking, så får det vel om noen dager.
Grotlo_94 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Jeg kjørte fra ende til annen i verdenen Tok ca. 2 timer :o Var meget morsomt!! Kvordan klarte du det? Spillet mitt fryser så eg klarer ikkje å kjøre i over 1 time!
Obi von Knobi Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Jeg drømte faktisk om Fuel i natt. Jeg trykte på New Game og gikk bort til et propellfly. Så fløy jeg langt. Husker ikke mer enn det. Det finnes vel ikke fly i spillet eller? Jeg skal kjøpe det snart på 360. Finnes det på PC? Kaptein Sabeltann har det ikke ennå
iharal3 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Det finns på PC, og fly finns (dessverre) ikke i Fuel
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Er det mulig å kjøre free-roam MP i Fuel? Spillet blir straks mer interessant hvis jeg kan kjøre rundt med en kompis.
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 (endret) Takk, da får jeg drøfte et evt. kjøpt med en kompis. Endret 22. juni 2009 av Bertelsen
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Noen som har bestilte fra Absoluttspill.no? Min ordre har stått som "Bekreftet mottatt" en måned nå. Jeg har sendt to eposter for å avbestille men har ikke fått svar og pengene er fortsatt trukket fra konto. Spesielt.
Aasgaard Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Noen som har bestilte fra Absoluttspill.no? Min ordre har stått som "Bekreftet mottatt" en måned nå. Jeg har sendt to eposter for å avbestille men har ikke fått svar og pengene er fortsatt trukket fra konto. Spesielt. Samme her. Penger er trekt, spillet (som jeg forhåndsbestilte) har fortsatt ikke dukket opp. De svarer ikke på mail. Aner ikke hva som har skjedd med det som pleide å være en meget god nettbutikk. Hvis jeg ikke får tak i dem snart, får jeg vel gå på VISA. Har alltid vært stofornøyd med absoluttspill.no tidligere, men dette holder ikke.
BioDex Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Har heller ikke fått Fuel fra absoluttspill som jeg bestilte for en mnd siden. Den første mailen jeg sendte fikk jeg svar på etter en uke , og det er vistnok problemer med ny leverandør. Så sendte jeg en mail der jeg pent spurte om det var mulig å få avbestilt spillet. Fikk svar 12. juni at spillet ville komme på lager om en uke(ca. 19 juni) og at de ville sende det straks da. Nå er det 3. juli og min tålmodighet er slutt. Sendte en mail for 2 dager siden der jeg ber om å få refundert pengene. Venter fortsatt på svar En ting er sikkert; jeg er ABSOLUTT ferdig med absoluttspill
Cloudemyx Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Jeg fikk mitt for en uke siden elns. Jeg bestilte fra PlayX. Jeg har spilt det litt, kult å bare kjøre rundt uten noe mål eller mening. Løpene kan til tider være litt for lette og andre ganger er de faktisk litt krevende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå