Gå til innhold

Ny bilsimulator fra SimBin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simulatorfrelste kan nå glede seg til et nytt PC-spill fra SimBin.

 

Les mer

 

Det er ikke et nytt spill men en utvidelse til Race 07. Samme opplegg som STCC og GTR Evolution med andre ord, nye biler og nye baner til Race07.

 

 

Så gøy!

 

Da var det bare å håpe at jeg har nok råd til et ok ratt og at spillet ikke blir altfor krevende for mitt 8800 GTS.

 

..så hvis du klarer å kjøre Race07 så går det nok greit med dette også.

Endret av krs
Lenke til kommentar

Gleder meg såklart, men under panseret er det ikke mye nytt. Som krs også sa: Dette blir jo i realiteten bare enda en utvidelsespakke til RACE 07/GTR Evolution. På den lyse siden betyr dette at systemkravene også er de samme som før. :)

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
ikke si at dette kun er en utvielsespakke?

må jeg kjøpe race07 i tillegg?

 

Kjøper du Race On er Race07 inkludert. Får faktisk også med STCC addon.

 

Men de som har Race07 fra før kjøper Race On som addon og følgelig til en lavere pris.

Endret av krs
Lenke til kommentar

helt enig i det ja.

en ny rally simulator hadde vært noe.

jeg finner ingenting av denne typerally spill noen sted.

colin mcrae spillene og dirt er ok, men det er på tide med en ny rally simulator.

og hvor er spillet til petter solberg som skulle komme??

Lenke til kommentar
Det er ett veldig godt spørsmål, spesielt nå som Petter ikke kjører Subaru lengre.

ja si det.

heldigvis finnes det en god del modding til richard burns rally(www.bhmotorsports.com)

så det forlenger levetiden en del.

masser av oppgraderet lyder ,biler og etapper en kan bruke istedenfor de som kommer orginalt med i spillet.

spiller enda richard burns rally ganske ofte men det hadde vært konge med en oppfølger.

colin mc rae,sega rally,dirt osv er ok rally spill men richard burns rally er langt bedre!!!

Lenke til kommentar
Det er nettopp kommet oppdatering av RSRBR2009 til Richard Burns Rally: http://rallyesim.fr/forum_rlsm/viewtopic.php?t=4358

"The mod includes new cars, textures, physics, a new night mode and much more, giving Richard Burns Rally a complete overhaul."

Hmm, very interesting. Den modden må jeg teste ut!

har testet det ut litt nå.

masser av biler som følger med.

nye etapper også.

eneste minuset jeg ser foreløpig er at jeg finner ikke igjen mine rallyoppsett

på denne oppdateringen av spillet.

starter jeg spillet som vanlig finner jeg de igjen.(uten oppdateringen)

du må også avslutte spillet for hver gang du vil bytte etappe.

litt tungvint men.

totalt sett så var ikke denne oppdateringen så galen.

jeg får prøve litt mer i morgen.

Lenke til kommentar

OO De er jo jækla drevene i det feltet også. Ikke helt usansynlig det blir en rattkonsol og dette spillet på meg (ga bort det gammle når jeg flyttet). Grand Prix legends er jo fortsatt knall kult (for ikke å snakke om j... vansklig), om jeg ikke tar helt feil kommer dette spillet fra disse kara.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...