Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre som har sett att på AS.no står release som 25 september? Forhåpentligvis bare en feil.

ser det jeg også :o men jeg har bestillt på elkjøp så håper det kommer på den 22 sept :p

Skrevet

Har bestilt mitt på AS, men skal bytte til elkjøp. Men venter på tilbakesvar fra dem, har sendt mail om å avbestille ordren, men tviler på at de kommer til å lese den. En av de tingene som er dårlig med Abosluttspill er at de ikke gidder eller har tid til å gjøre noe med det sikkert. F. eks med Protoype så fikk jeg det over ei uke seinere enn release på grunn av noe feil, alikevel selv om de spørte om jeg ville bytte ordren til et annet spill så ble ingenting gjort etter jeg svarte dem og da var det 3 uker til spille hadde release....

Ikke at jeg har noe grunn til å stresse for ODST siden jeg allerede har spilt ferdig campaignen, men sparer gjerne en hundrelapp eller noen par kroner for et spill på høsten.

Skrevet
Har bestilt mitt på AS, men skal bytte til elkjøp. Men venter på tilbakesvar fra dem, har sendt mail om å avbestille ordren, men tviler på at de kommer til å lese den. En av de tingene som er dårlig med Abosluttspill er at de ikke gidder eller har tid til å gjøre noe med det sikkert. F. eks med Protoype så fikk jeg det over ei uke seinere enn release på grunn av noe feil, alikevel selv om de spørte om jeg ville bytte ordren til et annet spill så ble ingenting gjort etter jeg svarte dem og da var det 3 uker til spille hadde release....

Ikke at jeg har noe grunn til å stresse for ODST siden jeg allerede har spilt ferdig campaignen, men sparer gjerne en hundrelapp eller noen par kroner for et spill på høsten.

PIRAT!!!!

Hvor lang tid brukte du på storyen?

Skrevet

Yes fikk det selv.

Head_Hunter: Hold munn med den pirat-kommentaren din. Jeg har minst 60 Xbox 360-spill i hus, så jeg er slettes ikke noe pirat. Det var på xboxen til en kamerat av meg, han har "pirat-box".

Brukte ca. 7-9 timer vel, iløpet av to dager. Spilte alt i enspiller.

Skrevet

Jeg er litt usikker på om Elkjøp leverer før AS, så jeg har fortsatt ordre hos begge. Bare å bruke angreretten på det spillet jeg mottar sist. Regner med at spillene sendes ut lørdag, så satser på å ha spillet tidligst lørdag :D

Godt å høre at SP delen er så å si like lang som Halo 3.

Skrevet

Det er jo fett. Lang Campaign er altid gøy. Forhåpentlig kommer XBoxen hit igjen før Tirsdagen. Blir levert til reparasjonssenteret i tyskland i morgen, så egentlig tviler jeg. Jeg må nok få lånt meg en XBox med noen.

Skrevet (endret)

Jeg vil ikke si at 7-8 timer er en lang kampanje, men jeg bare følte for å påpeke det ironiske i at det som først skulle omtales som en "ekspansjon" virker å bli et fullverdig frittstående spill.

Endret av Snurreleif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...