Gå til innhold

Best grafikk. CS: S elle GeOW2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en idiot av en venn som sier at grafikken på CS:S på Low er bedre enn GeOW2 sin på Xbox 360...

Han sier at gamere flest også tenker slik. Han sitter nå og ser på. Kan noen bare forklare ham at CS: Source ikke har like bra grafikk som GeOW2?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Kompisen din fortjener å dø.

Edit: Du ser det på teksturene, skyggene, våpnene, fiendene.. Alt. Ta synssjekk!

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kanskje han ikke vet hva grafikk er? Hadde en kompis som spurte meg om det for noen år siden. Hva om han tror det er gameplay?

Skrevet
Jeg har en idiot av en venn som sier at grafikken på CS:S på Low er bedre enn GeOW2 sin på Xbox 360...

Han sier at gamere flest også tenker slik. Han sitter nå og ser på. Kan noen bare forklare ham at CS: Source ikke har like bra grafikk som GeOW2?

Igjen med propagandaen om geow, stemte CSS på pur faen.

Skrevet
Igjen med propagandaen om geow, stemte CSS på pur faen.

For et latterlig utsagn. Aner du hvor smålig det høres ut? Det er ren fakta at GeOW2 slår CSS grafikkmessig. CSS var bra når det kom ut, GeOW2 var ganske bra når det kom ut (som var mye senere). Sier seg vel selv?

Skrevet

Det er bare for dumt å tro. Greit nok at han kanskje liker stilen til CSS bedre, men teknisk så er nok GeOW2 bedre på alle punkter. Den eneste plassen CSS slår det uten noen modifikasjoner er oppløsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...