Gå til innhold

X-Men Origins: Wolverine - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Film til Spill - spill blir som oftest elendige, men kanskje dette blir ett unntak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Film til Spill - spill blir som oftest elendige, men kanskje dette blir ett unntak.

Hadde det hatt navnet LEGO X-Men Origins: Wolwerine haddde det hatt et langt navn. Jeg mener, da hadde det vært et bra spill.

Lisenser ødelegger for spill, og det er alt for få som gjør noe annet enn slavisk følge filmen.

Edit: I den siste filmen... Glødende klør? Wth? Dessuten er det jo ironisk at det ikke er den egentlige opprinnelsen til Wolverine som blir fortalt, men det får jo filmen ta skyla for, og ikke spillet. Sabretooth og Wolverine er ikke brødre slik filmen skal ha det til. Dessuten sier de at de har gjort Wolverine "uknuselig" eller noe, men det er han jo teknisk sett allerede før han får endoskjellettet sitt - hans evner er jo faktisk egentlig å reparere seg selv. Men det er jo selvfølgelig bare tullete pirk, egentlig.

Spillet ser faktisk ganske kult ut!

Endret av AltF4
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Vurderer å kjøpe det, fikk påfyll på kontoen igår. Har spillet 18+?

Skrevet

Har ikke lest noen anmeldelser av det enda, så jeg aner ikke hvordan mottakelse det har fått. Hyggelig å se det har blitt tatt godt i mot i hvert fall! Begynner å bli beit for spill nå.

Skrevet

Bah, alle actionspill skal ha sånn håpløs traileffekt på våpnene. Det ser så fantastisk harry ut!

Dette spillet ser jo egentlig ganske bra ut - blir et kjøp, men venter til prisen synker litt.

Skrevet

Hører at spillet er bedre en filmen, og det sier jo faktisk sitt. For filmen er jo faktisk rimelig underholdende, selv om den ikke er direkte bra. Og hvor ofte skjer det at spillet er bedre enn filmen? Jeg må jo kjøpe det kun for å si at jeg har "spillet som er bedre enn filmen". Dessuten en Wolverine mann.

Skrevet

Prøvde demoen og den sjokkerte meg faktisk litt! Et blodig og bra spill som er basert på en film . . hvem skulle trodd det? -_-

Skrevet

Nedovertur for min del, da jeg ikke har fått en Playstation inn i huset igjen siden jeg mistet min PLaystation 2 for noen år siden. Jaja, jeg får håpe på at demoen finner veien til Xbox Live Marketplace snart eller at en Playstation 3 klarer å forville seg inn i stua mi innen rimelig framtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...