Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Film til Spill - spill blir som oftest elendige, men kanskje dette blir ett unntak.
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 (endret) Film til Spill - spill blir som oftest elendige, men kanskje dette blir ett unntak. Hadde det hatt navnet LEGO X-Men Origins: Wolwerine haddde det hatt et langt navn. Jeg mener, da hadde det vært et bra spill. Lisenser ødelegger for spill, og det er alt for få som gjør noe annet enn slavisk følge filmen. Edit: I den siste filmen... Glødende klør? Wth? Dessuten er det jo ironisk at det ikke er den egentlige opprinnelsen til Wolverine som blir fortalt, men det får jo filmen ta skyla for, og ikke spillet. Sabretooth og Wolverine er ikke brødre slik filmen skal ha det til. Dessuten sier de at de har gjort Wolverine "uknuselig" eller noe, men det er han jo teknisk sett allerede før han får endoskjellettet sitt - hans evner er jo faktisk egentlig å reparere seg selv. Men det er jo selvfølgelig bare tullete pirk, egentlig. Spillet ser faktisk ganske kult ut! Endret 26. april 2009 av AltF4
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Nå er spillet ute - noen som kan formidle førsteinntrykk?
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Det har jo bare fått 8-9/10 hittil så jeg tror det blir bra.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Vurderer å kjøpe det, fikk påfyll på kontoen igår. Har spillet 18+?
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Har ikke lest noen anmeldelser av det enda, så jeg aner ikke hvordan mottakelse det har fått. Hyggelig å se det har blitt tatt godt i mot i hvert fall! Begynner å bli beit for spill nå.
Stifi Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Vurderer å kjøpe det, fikk påfyll på kontoen igår. Har spillet 18+? 18+ her i norge.
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Fikk 7.0 hos gamespot. http://www.gamespot.com/xbox360/action/wolverine/review.html Ser ikke aå aller værst ut, men blir ikke noe kjøpt for min del. Ivertfall ikke før det havner i billigkurven.
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Bah, alle actionspill skal ha sånn håpløs traileffekt på våpnene. Det ser så fantastisk harry ut! Dette spillet ser jo egentlig ganske bra ut - blir et kjøp, men venter til prisen synker litt.
Saddlefall Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Sjekk ut GiantBomb sin Quick Look av spillet. Skal teste det idag, ser jo morsomt ut, får håpe det ikke blir for ensformig og kjedelig i lengden.
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hører at spillet er bedre en filmen, og det sier jo faktisk sitt. For filmen er jo faktisk rimelig underholdende, selv om den ikke er direkte bra. Og hvor ofte skjer det at spillet er bedre enn filmen? Jeg må jo kjøpe det kun for å si at jeg har "spillet som er bedre enn filmen". Dessuten en Wolverine mann.
Tullsau Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Prøvde demoen og den sjokkerte meg faktisk litt! Et blodig og bra spill som er basert på en film . . hvem skulle trodd det? -_-
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Er det en demo ute? What!? Hvor da? Jeg er blodigt alvorlig på jakt etter demo
Tullsau Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Den ligger i alle fall på PSN og den er kjempe bra:) Stor fil, men det er en lang demo:)
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Nedovertur for min del, da jeg ikke har fått en Playstation inn i huset igjen siden jeg mistet min PLaystation 2 for noen år siden. Jaja, jeg får håpe på at demoen finner veien til Xbox Live Marketplace snart eller at en Playstation 3 klarer å forville seg inn i stua mi innen rimelig framtid.
Tullsau Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Synes du burde skaffe deg PS3 jeg Lakus, så kunne vi gamet sammen vettu
Erik Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Dette spillet ser brutalt morsomt ut: http://www.giantbomb.com/quick-look-x-men-...lverine/17-517/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå