Joachim_F Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Her er vinnerne av VIP-billetter til lanseringsfesten for Resident Evil 5. Les mer Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Grattis til vinnerene, må si at jeg er en smule misunnelig Gamer.no skjerp konkurransene deres, jeg har ikke vunnet en eneste gang ennå. Hele greia er fikset edit: tyrker-leif Endret 9. mars 2009 av Phelix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Gratulere dere som vant, virkelig en premie eg kunne tenkt meg! kos dere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Tihi, en liten leif bak på boksen. Husker jeg rett er det en bonus BD plate som følger med, ikke dvd Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Winner! Er vel BD med i PS3 utgaven, og DVD i 360 utgaven? Gleder meg til å se hva som følger med i pakken, og hvordan spillet ser ut på tv'en! Er det 4 VIP bånd med i pakka? Er det øl som serveres, eller? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Congratz til vinnerne Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Fikk det fete kortet i dag Men hva menes med "4 enheter"? Vil det si at vi er 4 personer som får gratis ØL / VIN / MINERALVANN hele kvelden? Gleder meg til å teste spillet Lenke til kommentar
Olaa_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Fikk det fete kortet i dag Men hva menes med "4 enheter"? Vil det si at vi er 4 personer som får gratis ØL / VIN / MINERALVANN hele kvelden? Gleder meg til å teste spillet Det betyr vel at du får fire enheter med drikke? Endret 12. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Var det jeg tenkte, men ble usikker når jeg hadde forestilt meg at det var gratis drikke hele kvelden for VIP. Forresten, la være å sitere bilder, det er unødvendig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Redigerte bort et bildesitat, og til dere vinnere; gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå