Gå til innhold

Anmeldelse: Warhammer 40.000: Dawn of War II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på siste oppdrag i SP, vil ha all lewtzet før jeg gjør den ferdig ofc! Har også prøvd litt online... Sliter med det sammme som CoH, altså MASSE laggers pga høye system krav. Det er også USA og EU på samme "server" så det er også veldig høye pings ute å går.

 

Spillet i seg selv gir jeg 7.5/10. Minus fordi multiplayer har et veldig anderledes oppgradering system som ikke fungerer helt bra imo.

Lenke til kommentar

Dette spillet skinner først i SP hvis du spiller sammen med en kompis på det vanskeligste. Da er det virkelig kjekt inntil du får terminator armor og du bare tramper over all motstand uten taktikk i det hele tatt.

 

Men of war derimot, har ganske mye bedre gameplay. Synd at UI-en i spillet er så krøkkete, og produksjonsverdien på noen områder er virkelig lav ( les: ufattelig dårlig voice acting ).

Men of war = Company of Heroes + Fallout Tactics

 

Test ut Men of war hvis du liker DoW2 eller CoH

Lenke til kommentar

Jeg liker spillet veldig godt, men det er et par ting jeg stusser på.

Har igjennom de første oppdragene hatt "medkits" på den ene av heltene, men de ser nå ut til å være borte. Vet heller ikke åssen jeg skal få de tilbake.

Og så fremst jeg ikke har oversett det fullstendig så savner jeg en mulighet for å lagre midt i et oppdrag.

Syns også det mangler litt på orcene sin brutalitet. Savner litt den der "waaagh" følelsen fra det forrige spillet.

 

Men, dette er småpirk. Spillet er artig, det ser bra ut og er helt klart underholdene.

Jeg er skikkelig noob på denne typen spill online, mens hvis noen har lyst til å prøve det så er det bare å legge til Grimvarg så kan vi jo prøve det :)

Lenke til kommentar
mens hvis noen har lyst til å prøve det så er det bare å legge til Grimvarg så kan vi jo prøve det :)

steam eller live :)

Skal funke på begge. (snubla over Company of heroes i byen til 99,- og dro det med hjem. kan ikke skjønne at jeg ikke har kjøpt det før). Relic lager mye bra gitt.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
mens hvis noen har lyst til å prøve det så er det bare å legge til Grimvarg så kan vi jo prøve det :)

steam eller live :)

Skal funke på begge. (snubla over Company of heroes i byen til 99,- og dro det med hjem. kan ikke skjønne at jeg ikke har kjøpt det før). Relic lager mye bra gitt.

Jepp, har virkelig talent når det gjelder å lage strategi spill :) Fikk det idag, skal teste seinere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Utrolig bra spill, men det eneste som ødelegger for meg er at jeg ikke får lagd meg live account. Men sikkert bare jeg som er litt noob :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...