Gå til innhold

[LØST]Hva skjedde med filopplastingsfunksjonen?


Anbefalte innlegg

Da forumet startet opp, hadde det den vanlige kolonnen nederst der man skriver innlegg som lar deg legge til en fil rett fra PC'en din, noe jeg synes er en veldig bra funksjon. Men, denne har i ettertid blitt fjernet, jeg finner den ihvertfall ikke.

 

356513.jpeg356514.jpeg

 

Nå må man bruke "mellommenn" som Bildr og Tinypic for å få lastet opp bilder feks. Hvorfor ble funksjonen fjernet, og kan vi få den opp igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, vet ikke helt hva problemet skyldes. Av en eller annen grunn ser det ut til å fungere for moderatorer (i hvert fall Snorre), men ikke vanlige brukere og administratorer (lol). Evt. kan det faktisk være slik at det funker for noen medlemmer, mens de ikke fungerer for andre, det blir en langt vanskeligere årsak å finne. Jobber med å finne årsaken til feilen.

 

Fint om dere informerer om hvilket forumutseende dere bruker, samt hvilken nettleser sammen med versjonsnummeret. Det finner dere som regel ved å gå inn på "Hjelp" og deretter "Om ##nettleser##".

 

Om noen ikke har problemet, si fra om det.

 

 

Oppdatering: Dette er utrolig sært, men det har faktisk noe å gjøre med det norske språkvalget. Bytt over til "English" om dere vil laste opp vedlegg frem til jeg får rettet feilen.

 

Oppdatering: Problemet er nå fikset og begge språkpakkene kan benyttes til å laste opp filer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...