Gå til innhold

Glemt passord og bursdag.. PSN! krise...


bazz

Anbefalte innlegg

Halla, har problemer med PSN. Jeg har hatt ps3 i litt over ett år, og klarte ved et uhell å fjerne den "remember the password"greia på mailen min. Vel, lang historie kort.. Har glemt passordet, og bursdagen (skulle være over 18, noe jeg ikke er).. Nå har jeg laget en ny account med ny mail, og det var null stress. Men da jeg skulle logge på fant jeg ut at den forrige accounten min er superior for ps3´en min? og jeg har ingen anelse om hva passordet er.. har prøvd i to uker nå.. hva skal jeg gjøre? Hvordan får jeg logget på den nye accounten min?

 

keen på å hjelpe en gamer i nød?

 

Piz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd dette selv, men det er gjerne mulig å gå på settings og velge funksjonen som resetter hele systemet.

Men da vil du nok miste alle de nedlastbare spillene (hvis de er knyttet til kontoen din så du må logge inn på den for å laste dem ned igjen) og alle saves osv. Ikke anbefalt, men kanskje en nødløsning?

 

Noen som har gjort dette og sett hva utfallet blir?

Lenke til kommentar

Gjort begge deler.. sony support har ikke noen spørsmål i nærheten.. der står det at man må logge inn på den superiore accounten for så å likestille de to accountene.. hvor dumt er ikke det? det må jo være noen som har hatt samme problem som meg?

og prøvde å resette alt, men det funka heller ikke..

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har det samme problemet som deg, og jeg har sendt mail til nordisk film som driver med support for sony her i Norge.

I en av mailene jeg fikk, sto det at ved å lage en ny bruker (ikke psn) så kan man få opp sitt hemmelige spørsmål. Dette fant ikke jeg, men det får jeg forhåpentligvis svar på snart.

 

Ønsker du å kontakte sony, send en e-post til [email protected].

 

Som sagt, jeg har det samme problemet og er i kontakt med sony om dette, så jeg skal si utfallet av mailene og hvordan man får tilbake passordet.

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme problemet. Sendte mail og fikk beskjed om å ringe support. Det var visst eneste måten, så jeg ville gjort det. Går kjapt nok også.

 

 

Glem ikke at kundeservicen koster 5 kr. i minuttet, derfor prøver iallefall jeg med e-post til å begynne med.

 

Men hva sa de, og hvordan ordnet deg seg for deg (hva slags info. trengte du)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...