Gå til innhold

Empire: TW demo - Nedlastning og problemtråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne tråden vil fungere som en generell diskusjonstråd rundt det å laste ned demoen fra Steam eller få hjelp med problemer du opplever med demoen. For eksempel at du ikke får lastet den ned eller problemer med å spille demoen. Meninger om hva du synes om demoen skal vi prøve å samle i denne tråden: Empire TW demo - Førsteinntrykk og erfaringer - TSP

---

I dag klokken 13.22 ble det annonsert på Totalwar.com at den lenge ventede demoen er kommet :)

Helgen er reddet. :lol:

Demo

Men du må da ha Steam account og mulighet til nedlasting

----

Hjelp for nedlastning (kjappe tips fra TSP)

Har du problemer med nedlastning?

Et godt tips er å endre på regioninnstillingene til for eksempel østkysten av USA. Det kan du gjøre ved å gå til File/Fil - Properties/Innstillinger - Downloads/Nedlastninger. Endre til et annet sted under "Download region" og se om det går raskere.

Nedlastningen min stopper opp

Prøv å restarte Steam, det fikser det som regel.

Nedlastningen min sier den på er 0% igjen!

Ikke noe å uroe seg for. Det kan hende at nedlastningsprosenten resettes, men det som allerede er lastet ned forsvinner ikke. Det vil som et resultat av dette og gå raskere fra 0 til 100%. Dette siden det som allerede er lastet ned (før den på mystisk vis endret seg til 0%) ikke taes med i beregningen.

Endret av TSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt irriterende at de ikke skriver GMT eller noe slikt. men siden er i UK, som er GMT og vi er GMT +1(CET) så mulig det er kl 17.

Flere som tenkte det samme ja :p

Skrevet
Litt irriterende at de ikke skriver GMT eller noe slikt. men siden er i UK, som er GMT og vi er GMT +1(CET) så mulig det er kl 17.

Jepp men jeg huska ikke om det var + eller - :p

Skrevet

Ja, irriterende at de skriver PM og AM, siden dette er den europeiske(?) siden.

Let there be blood!

Skrevet

Drømte om en annen type demo i natt. En mini GC hvor det bare var 2 sydhavsøyer på kartet. En som GB hadde og en France hadde. Da hadde vi fått litt diplomati, campaign modus, land battles, sea battles osv. Til og med sieges :D

Skrevet

Ja, irriterende at de skriver PM og AM, siden dette er den europeiske(?) siden.

Let there be blood!

Hehe, en fin regel for PM og AM er og huske at AM står for After Midnight. :p

Gjest Slettet+9812374
Skrevet (endret)

Feil.

AM er en forkortelse for det latinske Ante Meridiem, som betyr "før middag". PM er Post Meridiem, dvs "etter middag".

Middag er det kalenderiske/astronomiske begrepet, og ikke måltidet.

Endret av Slettet+9812374
Skrevet (endret)

Feil.

AM er en forkortelse for det latinske Ante Meridiem, som betyr "før middag". PM er Post Meridiem, dvs "etter middag".

Middag er det kalenderiske/astronomiske begrepet, og ikke måltidet.

Javel, uansett AM er etter midnatt.

På wikipedia står det ganske tydelig Bare se her

Eller Her

Endret av Nightmare
Skrevet

Flott ! Da blir det en god del spilling i helga altså, skal kose meg med dette :)

Håper virkelig det lever opp til forventningene, Total War spillene er fantastiske.

Men jeg må vist først lage meg en steam account.... :rolleyes:

Skrevet (endret)

Hmm får den vist ikke ned, når jeg klikker på Install demo i steam skjer ingenting....

Noen som kan hjelpe?

EDIT: Spamme knappen så funka det ;)

Endret av Nightmare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...