Gå til innhold

Ditt største øyeblikk i Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aah du mener når du gir Jauffre The Amulet of Kings?

Så ber han deg gå å finne Martin, og så ber du han om assistanse eller hva det nå enn var... så åpner han kista med masse armor og weapons :)

 

Snill gammel mann det der hehe, husker også når jeg ble tatt in i Blades, var litt stolt og gikk å tok på meg fult Blade rustning med sverd og skjold.

Lenke til kommentar

Da jeg på liv og død prøvde og stjele en hest :p Ble etterhvert lei av og flykte fra Imperial Guards..

 

Edit: Var vel ikke den største opplevelsen, det var når jeg som aldri hadde spilt The Elder Scrolls før, fikk prøve det hos en kompis, og fant ut at man kunne gjøre så mye der :love:

Endret av ToGGY
Lenke til kommentar

Mitt største øyeblikk var når jeg gikk opp til det høyeste punktet i Cyrodiil med The Adoring Fan og plantet en pil i hodet så han fløy ned steinuren. Goosebumps! :D

 

Ellers var det også en quest (som jeg ikke husker navnet på) hvor jeg skulle hjelpe to brødre med å ta tilbake huset deres som hadde blitt overtatt av goblins. Vi stod på en åker, og det kom waves med goblins. Det var herlig å stå der med pil og bue og skyte ned alle de grønne monsterene som kom fra alle retninger.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Ellers var det også en quest (som jeg ikke husker navnet på) hvor jeg skulle hjelpe to brødre med å ta tilbake huset deres som hadde blitt overtatt av goblins. Vi stod på en åker, og det kom waves med goblins. Det var herlig å stå der med pil og bue og skyte ned alle de grønne monsterene som kom fra alle retninger.

 

Ja, den var artig. Eg brukte sverd da, og litt magi. Det sverdet eg fekk brukte eg i mange lvls(hadde på quest award leveler). Det er veldig bra faktisk.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Blir litt trolling men største øyeblikket må være når jeg slo det av for første å siste gang. Stengte alle portene med cloth, trebue og en klubbe. Når man har gjennomskuet at alt autolevler med deg blir spillet helt meningsløst, noe jeg fant ut ganske fort da jeg ble Arene champion i starten av spillet på lav lvl (drepte 1, sov drepte 1 ny neste dag osv, fortsatt med trebue og klubbe)

Lenke til kommentar

Da har du jo gått glipp av all moroa SimalarioN.

 

Mitt største øyeblikk må være da jeg, etter å ha laget masse fortify magica potions og mange fortify acrobatics spells, klarte å hoppe fra den ene enden av kartet og tilbake igjen i ett hopp, uten å dø.

 

Seriøst?? Det hadde aldri falt meg inn på prøve det, men det var jo drit kult D:

 

Mitt største øyeblikk må vel være da jeg kom ut av sewers for første gang. Så solskinnet som strålte og jeg ble helt satt ut av denne skjønnheten :love: :rolleyes:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ahh, får utrolig lyst til å spille Oblivion igjen nå!

Er vel nesten to år (?) siden jeg spilte det sist, så mye har glidd sammen i en masse. Men, de to mest klare punktene er vel som andre har nevnt: Når man kommer ut av sewers og når man gjør ferdig main quest.

 

Ellers husker jeg fortsatt veldig godt det første "dungeonet" jeg dro til. Det er de ruinene som ligger rett utafor sewers. Jeg husker at jeg holdt pusten så godt som hele veien siden jeg var så spent.

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mitt største øyeblikk var da meg og kompisen min nettopp hadde fått tak i spillet, vi hadde spilt Morrowind sønder og sammen og gleda oss no sykt. Vi starter opp spillet og så kommer introfilmen. Med den musikken og panoreringen og og... Fy f... så frysning vi fikk :D

 

Ellers har det vært mange gode øyeblikk. Dark Brotherhood-historien var genial! :)

Lenke til kommentar

Det jeg hadde det mest moro med i Oblivion var vel faktisk å tweake det til å kjøre best mulig på maskina mi. Jeg hadde en maskin som lå en millimeter over de anbefalte spesifikasjonene, men med alle mulighetene man hadde til å modifisere og forandre på spillet hadde jeg det faktisk mer moro med å få tak i nytt innhold fra communityet og å få det til å flyte mest mulig enn å faktisk spille det. Det var en lang setning så trekk pusten godt nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg syntes det var ganske spennende på to punkter i fra Shivering Isles (Det var selvfølgelig mer enn 2 ganger spennende, men disse nevner jeg). Første var når man fant ut at Sheogorath faktisk er Jyggalag, og ble ekstremt stor og bare forsvant, da satt jeg der og måpte. Andre punktet i Shivering Isles var da New Sheoth ble angrepet, og når Jyggalag endelig dukket opp. Jeg syntes han så helt epic ut, og tenkte at dette kom til å bli vanskelig. Desverre varte det ikke spesielt lenge før man fant ut at han var ganske enkel, men fortsatt et ganske epic moment :)

 

Det var også kult med hele mage historien, med Necromancers og når du møtte the King of Worms :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...