Atald Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Fikk en kjedelig erfaring angående rewind på time trail. Satt en tid på 0.7 sekunder raskere enn min bestetid med R8'en, men ettersom rewind ble brukt en gang for noen runder siden var den visstnok ikke gyldig. Rewind skal aldri mer brukes iallfall.Stemmer. Viss du brukar rewind blir tida di ikkje "Certified". Ei rundetid på 10 minuttar som er CERTIFIED vil alltid ranke høgare enn ei rundetid på 1 minutt som er UNCERTIFIED. Jepp, jeg var fullt klar over det, men jeg regnet ikke med at du aldri kunne få en certifiedc rundetid i samme sesjon etter en rewind. Trodde det gjaldt den ene runden du benyttet den, også var det fritt frem igjen. Grei lærdom å ta med seg, da jeg blir vant til å glemme at rewind finnes i det hele tatt. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 I time trials, kjører man da et satt antall runder, elelr kan man peise på til de lyse timer?`Er først på 4-5 runden jeg blir varm i trøya og får stålblikk =) Synes Shift er dritbra jeg, spesiellt med tanke på at det er NFS-spill. Drog veyron en runde på ringen igår, fytte steike... //HB Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jupp, du bare trykker på knappen for Leaderboards når du skal velge bane, så trykker du bare på en eller random fyr på leaderboardet, hvilket resulterer i at du kjører mot den påklikkedes spøkelse. Konge! Fikk ikke utforsket demoen så nøye etter leaderboardsa kom opp i går, men dette skal jeg gjøre. Er jo egentlig bare å trykke på den øverste på listen. Er jo på en måte den personen som er "malen" til hvordan du skal kjøre! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Gledar meg til å få testa timetrail idag! Då skal rekord settast! Skal få inn en liten time jeg og iløpet av kvelden! Noen som kan svare på om man kan velge runder selv eller om det bare er 2 enda? PS: Til folk som spiller, legg meg til B) Endret 25. september 2009 av Vitamin Bjørn Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ahh, genialt med time trial via leaderboards! Digg å kjøre runde etter runde og gradvis forbedre tiden Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 For øyeblikket 12 påmeldte til første compo. Veldig bra. Men me vil ha fleire! Meld dykk på ved å skrive gamertag inn i kommentarfeltet her: http://forzanorway.net/?p=100 Eit enklare påmeldingssystem vil væra klart på websida vår til neste konkurranse! :-D Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 meldt på Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Skal desverre jobbe for fullt i helgen, så blir lite spilling på denna karen her :/ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Skal desverre jobbe for fullt i helgen, så blir lite spilling på denna karen her :/ Då held me av sisteplassen til deg! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Kjørte meg opp til 1.06.604 nå. Greier jeg å plukke inne seks tiendeler til nå sier jeg meg fornøyd. Forøvrig svært sterk tid av Saddlefall. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jepp, god tid av Saddlefall! Vi får se om vi slår han! Min gamertag er FearlessFrodo, i tilfelle noen vil sammenlikne tider (se hvordan det IKKE skal gjøres ).. Kan være greit for å vite hvordan folk ligger an i konkurransen også! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 1.04.163 til og begynne med, nå begynner finslipinga. går for 58sec som er 1 plass;) sjølsagt alt av assist av og manuell giring:) Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Kødder du? Her har jeg stresset som en gal me å tiden min ned til under 1min og 8 sek.. Men merker jeg har en del svinger å hente inn bedre tid på, så hvem vet.. Edit: Med hvilken bil forresten? Endret 25. september 2009 av DarkerGlow Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Kødder du? Her har jeg stresset som en gal me å tiden min ned til under 1min og 8 sek.. Men merker jeg har en del svinger å hente inn bedre tid på, så hvem vet.. Edit: Med hvilken bil forresten? 1.02.268 no eg kjører porschen. Viktig å sladde minst mulig. varm opp dekka før du virkelig satser. i siste sving må du ta det rolig for det er litt humpete, vanskelig og finne feste. Endret 25. september 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg har 1.07.864 med R8`en nå.. Skal ta å prøve noen runder med Porschen å se hvordan det går.. Legger deg til gamertagen din jeg! Edit: Har deg vist allerede.. Endret 25. september 2009 av DarkerGlow Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 hehe kva betyr den bindersen i rankinglista ? eg ser mange kjøyrer med den, korleis assist? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 hehe kva betyr den bindersen i rankinglista ? eg ser mange kjøyrer med den, korleis assist? Du kan kjøre mot "Spøkelse" til han som har kjørt Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Eg ligg så langt på ein solid 3. plass i compoen. Eg ligg bak ClausNilsen og så Saddlefall på 1. plass. Det skal bli spennande å sjå kven som stikk av med førsteplassen på søndag! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 1:00.447 med porschen nå, er mere å gå på . Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Har fått porschen ned i 1.03.052 nå, men hver gang jeg setter ny tid tabber jeg meg litt ut. Har enda ikke hatt en "perfekt" runde.. Men den kommer nok tenker jeg.. Må bare vekke skikkelig liv i Forza2 udyret i meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå