Gå til innhold

Strid om Brütal Legend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En talsmann for EA var mer snakksalig:

 

– Vi tviler på at Activision vil prøve å saksøke. Det blir som en ektemann som forlater familien for så å saksøke kona når hun finner seg en kjekkere fyr.

Hahaha. Noe arrogant og overlegen type! Er noe av sjarmen med USA det der, den herlige syrlige korporate talemåten.

Lenke til kommentar
En talsmann for EA var mer snakksalig:

 

– Vi tviler på at Activision vil prøve å saksøke. Det blir som en ektemann som forlater familien for så å saksøke kona når hun finner seg en kjekkere fyr.

Hahaha. Noe arrogant og overlegen type! Er noe av sjarmen med USA det der, den herlige syrlige korporate talemåten.

Var ikke EA svensk da?

Lenke til kommentar
En talsmann for EA var mer snakksalig:

 

– Vi tviler på at Activision vil prøve å saksøke. Det blir som en ektemann som forlater familien for så å saksøke kona når hun finner seg en kjekkere fyr.

Hahaha. Noe arrogant og overlegen type! Er noe av sjarmen med USA det der, den herlige syrlige korporate talemåten.

Var ikke EA svensk da?

Nei, det var/er de ikke.

Endret av credible
Lenke til kommentar

Med en gang noe ser ut til å bli noe bra, skal alle som plutselig ha hatt noe med det å gjøre eie det.

Nei, jeg sier ikke at Activision Blizzard ikke har rett i denne saken, eller at EA har det.

 

Er vel sikkert store penger i omløp hvis spillet blir en suksess, og med finanskrisa krypende rundt hjørnet er det ikke rart noen prøver å klamre seg til diverse titler som vi gamere synes høres interessant ut.

Lenke til kommentar

Det er noen andre som synes han kan være fyren som ødelegger spillet og da^^ Det er vel Tim Schafer rett og slett og double fine som gjør at folk gleder seg.

 

Litt arrogant uttalelse av EA der ja, men uansett så er det til det grader sleipt å dra fram noe slikt lenge etter at de har vært plukket opp av EA. Folk klager alltid så mye på EA, men i det siste har jeg likt dem mye bedre enn si Activision/Blizzard, som ikke tør å satse på nye spillserier.

Lenke til kommentar

Hmm...skal være enig i at de ikke har kommet på noe særlig nytt, men heller holdt seg til videre versjoner av en spillserie...

Men hvorfor skal dem bruke så ekstremt mye ekstra tid og penger på å lage et helt nytt prosjekt, når disse seriene er så store suksesser?

Men jeg er enig...A/B har vært litt defensiv når det gjelder spillutvikling og bare holdt seg seg til sine klassikere... og feiler de nye D3 og SC3, så vet jeg ikke hvor det går...Kanskje WoW-inntektene klarer å holde skipet oppe hvis alt viser seg å gå i vasken, men spørs hvor lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...