Gå til innhold

Sony avdekker God of War III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren)

 

Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg :)

 

Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda :p

Lenke til kommentar
Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren)

 

Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg :)

 

Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda :p

 

Tenkte liksom uavhengig av 3'eren. Trengte man å spille 1'eren for å spille 2'eren :p

Lenke til kommentar
Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren)

 

Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg :)

 

Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda :p

 

Tenkte liksom uavhengig av 3'eren. Trengte man å spille 1'eren for å spille 2'eren :p

 

Historien er sammenhengende gjennom alle 3 spillene, så hvis du foreterekker å se siste "filmen" i en triologi, uten å ha sett de 2 første, så skal du få lov til dette! :)

 

Hvis du derimot vil ha med deg hvordan dette starter, og fortsetter, før det avslutter, skaff deg en PS2 og de 2 første.

Lenke til kommentar
Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren)

 

Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg :)

 

Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda :p

 

Tenkte liksom uavhengig av 3'eren. Trengte man å spille 1'eren for å spille 2'eren :p

 

Historien er sammenhengende gjennom alle 3 spillene, så hvis du foreterekker å se siste "filmen" i en triologi, uten å ha sett de 2 første, så skal du få lov til dette! :)

 

Hvis du derimot vil ha med deg hvordan dette starter, og fortsetter, før det avslutter, skaff deg en PS2 og de 2 første.

 

Eller man kan lese historien på wiki, selv om det ikke er så spennende. Jeg har solgt min PS2, så jeg har ikke særlig valg. <_<

Lenke til kommentar

Slutten på God of War 2 er rimelig episk og man ser den såvidt i traileren også.

Han drepte krigsguden Ares og nå utfordrer alle gudene samtidig ... skal lete lenge etter noe råere story enn dette her :D Blir så bra.

The gods run over to the balcony to see the Titans brought forward in time by Kratos beginning to scale the mountain and bearing Kratos with them to end the Great War between the gods and the Titans once and for all. As Zeus looks down in horror, Kratos shouts up to him, "Zeus! Your son has returned! I bring the destruction of Olympus!"
Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...