Gå til innhold

Call of Duty 4 eller 5 til Multiplayer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

COD4 begynner jo å bli litt gammelt og COD:WAW er nytt. Men COD5 er WWII, noe jeg misliker i forhold til nåtid.

Trenger sårt ett MP spill. Hadde helst sett ett Battlefield 3 da, men så lenge kan jeg ikke vente ;).

Hvilket er best? Er det nok aktivitet på COD4? Er COD5 bra til tross for WWII settingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

skal hilse og si at det er nok aktivitet på cod4. kjempebra spill. løp og kjøp :) spiller ingen rolle at cod4 er over et år, grafikken og lyden er super, på noen punkter muligens bedre enn i waw.

Endret av Såpe
Skrevet

Helt enig folkens, CoD4 har den beste MP'en. Til og med etter at CoD:WaW kom er det MYE aktivitet på CoD4.

Til og med på clan wars ;)

Du burde velge CoD4, men CoD4: Modern warfare 2 kommer til høsten og vet du :lol:

Skrevet
Helt enig folkens, CoD4 har den beste MP'en. Til og med etter at CoD:WaW kom er det MYE aktivitet på CoD4.

Til og med på clan wars ;)

Du burde velge CoD4, men CoD4: Modern warfare 2 kommer til høsten og vet du :lol:

Da har han noe å drepe tiden med frem til det ;)

Skrevet
Cod 4 er beste multiplayer fpsen siden cs 1.6, nuff said :p

At du klarer å lire av deg at det er den beste MP fps siden 1.6 sier jo sitt :p Neida COD4 er bra det, selv om jeg personlig foretrekker WWII settinga. (cs 1.5 eier forreseten 1.6 så sinnsykt hardt, men er kanskje ikke så mange som husker gode gamle 1.5 :p )

Skrevet

Hvis man likte CoD2 og bolt-action er CoD:WaW spillet, hvis ikke bør du skaffe CoD4. Begge har 0 skill insta-gib lockon kniv da, ulik gode gamle CoD2. Men du bør nok velge CoD4!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...