Gå til innhold

Spille Mirror's Edge med håndkontroll på pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte i sin tid det som heter "Xbox 360 controller for windows". Altså en 360 kontroller med usb ledning som var myntet på pc, da det fulgte med driver cd og hele pakka. (trenger riktignok ikke den i Vista++) Men er det så at det går ann å bruke trådløse 360 kontrollere som egentlig er myntet på 360, i en pc? Kan noen være vennlig å forklare hvilken trådløs mottaker man må ha i pcn da?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte i sin tid det som heter "Xbox 360 controller for windows". Altså en 360 kontroller med usb ledning som var myntet på pc, da det fulgte med driver cd og hele pakka. (trenger riktignok ikke den i Vista++) Men er det så at det går ann å bruke trådløse 360 kontrollere som egentlig er myntet på 360, i en pc? Kan noen være vennlig å forklare hvilken trådløs mottaker man må ha i pcn da?

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...gamingreceiver/

 

Den kobler du til pc'n, og så kan du bruke opptil fire trådløse Xbox 360 kontrollere med den! :)

Lenke til kommentar
Kjøp den vanlige Xbox 360 kontrollen! Den er knallgod - bruker den selv for å spille, og maskinen kjente den igjen med èn gang og hele menysystemet med knapper etc. tilpasset seg kontrollen! :)

 

Rart`? MS og 360 = 1

 

Hmm, hørtes ikke dumt ut. Jeg kjøpte faktisk en madcatz PS3 kontroller for 10 kr på spaceworld i fjor:P Veldig moro å spille Shaun White SB med ihvertfall. God å holde i og ikke så dyr, ligger vel på 200 i normalpris, men hoi, 360-kontrolleren er nok sikkert bedre.

 

10 NOK?

Lenke til kommentar

Sorry for offtopic, men det gjør nesten fysisk vondt å se at noen faktisk ønsker å spille FørstePerson spill uten tastatur og mus, på PC!

Jeg kan skjønne at en handikappet uten armer vil prøve å åpne dører med føttene, men hvorfor i allverden vil en med to friske armer gjøre det? Er livet blitt så kjedelig og lettvindt at folk må finne vanskeligere måter å gjøre ting på?

Lenke til kommentar

Jeg spiller mange pc-spill med Xbox kontroll, jeg! Gears of War, Dead Space, Mirror's Edge, Project 64, Burnout Paraduse, Cod4/MW, Prince of Persia, Crysis og til tider TrackMania. Den sitter så utrolig godt i hånda og så godt som alle spill støtter den for tiden! Har spill tastatur/mus også (G15 (gamle) og MS Habu) men foretrekker kort og godt en joypad! :)

Lenke til kommentar
Sorry for offtopic, men det gjør nesten fysisk vondt å se at noen faktisk ønsker å spille FørstePerson spill uten tastatur og mus, på PC!

Jeg kan skjønne at en handikappet uten armer vil prøve å åpne dører med føttene, men hvorfor i allverden vil en med to friske armer gjøre det? Er livet blitt så kjedelig og lettvindt at folk må finne vanskeligere måter å gjøre ting på?

Så er dette et platformspill vi snakker om da, der kontroll av hvordan du går (asdf < styrestikke) teller en del pluss at man må ha en del knapper veldig lett tilgjengelig. Hvis du er pro med mus og tastatur kan du nok som regel gjøre det bedre enn med gamepad i første person spill, men det er forskjell på folk.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...