Gå til innhold

Dårlige naboer til DS og Wii


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Guild kom også nettopp til GoG.com og er kanskje verd å sjekke ut.

Sjølv har eg ikkje prøvd nokon av spela, men hugsar å ha lest anmeldelse av Neighbours då det var nytt. The Guild ser ganske tøft ut.

 

Hold deg laaaangt unna... Spillet i seg selv (PC) var fantastisk, -bare så synd at det (i likhet med det meste JoWooD har hatt sine spedalske fingre borti) var et fullstendig makkverk kvalitetsmessig...

Lenke til kommentar
The Guild kom også nettopp til GoG.com og er kanskje verd å sjekke ut.

Sjølv har eg ikkje prøvd nokon av spela, men hugsar å ha lest anmeldelse av Neighbours då det var nytt. The Guild ser ganske tøft ut.

 

Hold deg laaaangt unna... Spillet i seg selv (PC) var fantastisk, -bare så synd at det (i likhet med det meste JoWooD har hatt sine spedalske fingre borti) var et fullstendig makkverk kvalitetsmessig...

 

Last ned Gothic 2 fra Gog.com og sjå om du seier det samme etterpå, det spelet er rett og slett handikappa bra! (med mangel på bedre ord)

Lenke til kommentar
Last ned Gothic 2 fra Gog.com og sjå om du seier det samme etterpå, det spelet er rett og slett handikappa bra! (med mangel på bedre ord)

 

Har spillt det, sammen med resten av serien. -Dvs. jeg måtte gi opp Gothic 3 siden det var uspillbart. 1-eren klarte jeg etterhvert å lide meg igjennom, da resten av spillet til en viss grad klarte å oppveie for alle bugsa. Så i en trilogi som er JoWoods mest kjente produkt, var det bare et som var spillbart ved release... (Dvs. alle hadde vært ute en stund da jeg kjøpte dem.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...