Gå til innhold

Worms kriger seg inn på PS3


HerrGhost

Anbefalte innlegg

No kommer Worms til ps3 :D med Full HD og det hele:

"Yes, we can confirm that Worms is coming to PSN soon," revealed Brown. "...it's been fully optimised for the platform (including 1080p) and contains a lot more content than the original XBLA launch simply because there was no size limitation."

http://www.psu.com/Worms-unearthed-for-the...-a006359-p0.php

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koselig at PSN får slike gøyale spill også :). Hvordan blir det i forhold til 360-versjonen? Denne kunne sannelig trengt en utvidelse :).

Her har du svaret:

 

"Yes, we can confirm that Worms is coming to PSN soon," revealed Brown. "...it's been fully optimised for the platform (including 1080p) and contains a lot more content than the original XBLA launch simply because there was no size limitation."

Lenke til kommentar

Gode nyhende. :) Eg skreiv faktisk til Team 17 i...april 2007, og etterspurte ein versjon av Worms til PSN, i tillegg til å kritisere retninga serien har teke sidan WormsDC. No ser det endeleg ut til at eg får vilja mi på eit punkt, i alle fall.

 

Mi meining er at serien toppa seg med WormsDC til Amiga. Det var medan Andy Davidson fortsatt var involvert i utviklinga. Etter at han forsvann, gjekk det i ein ganske bratt nedoverbakke. Heldigvis, dei siste åra ser det ut til at Team17 er i ferd med å snu i positiv retning igjen. Eg trur fortsatt der er eit stykke igjen til dei når gamle høgder, men eg kryssar fingrane for at denne versjonen blir bra.

 

Det er 97% sannsynleg at dette blir eit kjøp.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...