Gå til innhold

Far Cry 2 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Det er vel bedre om denne tråden flytter til Generel spilldiskusjon? Da det fins til 360 og Ps3 og :)

Endret av Bruker-127711
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Lite tips er og oppdatere førstepost, legg inn info om patcher, nyheter o.l. til det også.

Skrevet

Forferdelig kjedelig spill. Ikke spesielt mye frihet der heller, selv om frihet var angivelig et av salgsargumentene for at folk skulle kjøpe spillet.

Aldri har 25 kvadratkilometer med savanne følt så innestengt og trangt.

Skrevet

Likte Far Cry mye mer en Far Cry 2.

Likte ideen om frihet osv. men det ble bare for mye gåing og kjøring.

Og så var oppdragene ganske repeterende. Få oppdrag, kjøre dit, drepe eller sprenge noe, kjøre tilbake, do it again.

Var et flott konsept, og jeg likte det alle de timene jeg spilte det. Men klarte aldri å sette med ordentlig inn i det dessverre.

Får håpe et eventuelt Far Cry 3 blir bedre :)

Nesumar

Gjest Slettet+9812374
Skrevet

Fikk endelig spilt ferdig FC2. Fant en beskrivelse på hvordan få spillet til å slutte med CTD på Vista 64bit (klarte kun å spille i 20-30 minutter av gangen før kræsj, da er det ikke gøy).

Ok spill, en del kjedelige elementer. Men iallefall ikke noe dumme zombier med i spillet :)

Øystein

Skrevet (endret)

noen som vet om de har fikset spillet så fiendene ikke respawner hele tiden??

vil også gjerne bli kvitt den forbanna malariadriten.

og ikke minst hvorfor tåler fiendene så innihelvetes mye??

dette ødelegger mye av spillet.

om de for fikset dette så skal jeg begynne og spille videre på far cry 2.

men for nå så ligger spillet på hyllen.

Endret av rbr
Skrevet

Jeg synes det var veldig moro jeg, var ikke plaget av respawning, hadde ikke folk klaget over det på ubiforumet hadde jeg sansynligvis ikke tenkt over det en gang.

Ble litt skuffet over svak historie og like oppdrag, men opp i opp hadde jeg det kjempemoro i afrika:)

Skrevet

Fortjente ikke navnet men kjørte igjennom spillet ganske raskt, kan nesten ikke huske på å møte noen på den åpene veien som ikke ville fylle meg med bly.

Kjøring mellom steder involverte jo gjerne å brenne en vakt post ned til bakken med folk og fe deretter på tilbake turen gjøre samme greia på nytt.

Skrevet

Spilte det i høst, men stoppet etter at jeg ikke klarte å komme meg inn i det ene huset for å få neste mission. Var rundt 30% i det da tror jeg. Er vist en bug det, dessuten hadde jeg lastet det ned gratis.. Kjøper det på Steam en gang, når jeg er ferdig med de spillene jeg holder på med nå. Far Cry 2 var definitivt bra spill, fantastisk atmosfære og masse morro generelt.

Skrevet
Gikk lei av det etter noen timer. Makan til kjedelig spill skal du tilbake noen år i tid for å finne.

Faktisk helt enig, jeg runna det også har jeg ikke rørt det side (dvs november i fjor).

Skrevet

Fatter ikke hvorfor de kalte det Far Cry 2 da...savnet liksom det gode fra 1ern i hele spillet.

Var vel meningen at historien og stedene skulle være helt anderledes, men da skulle vel tittelen vært det også.

Hadde heller likt å sett dette spillet som noe annet, så et Far Cry 2 som kanskje på en eller annen mirakuløs måte klarer å fortsette historien fra 1ern på en god måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...