DreamCrack Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Spilte det en liten stund, gikk så sykt fort lei det spille. Du gjorde omtrent det samme hele tiden :/
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er vel bedre om denne tråden flytter til Generel spilldiskusjon? Da det fins til 360 og Ps3 og Endret 8. februar 2009 av Bruker-127711
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Lite tips er og oppdatere førstepost, legg inn info om patcher, nyheter o.l. til det også.
Kharan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Forferdelig kjedelig spill. Ikke spesielt mye frihet der heller, selv om frihet var angivelig et av salgsargumentene for at folk skulle kjøpe spillet. Aldri har 25 kvadratkilometer med savanne følt så innestengt og trangt.
hvo91 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Dette var en stor flopp. Kan ikke fatte at jeg betalte full pris for det.. Gikk lei etter 20-30% -.-'
Sidious_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Far Cry 2 var et vakkert spill, men det ble så altfor, altfor monotont. Veldig synd.
Coffey Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ah, installerer Far Cry aws. Det er andre saker, ihvertfall fram til monstrene popper hodet fram.
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Likte Far Cry mye mer en Far Cry 2. Likte ideen om frihet osv. men det ble bare for mye gåing og kjøring. Og så var oppdragene ganske repeterende. Få oppdrag, kjøre dit, drepe eller sprenge noe, kjøre tilbake, do it again. Var et flott konsept, og jeg likte det alle de timene jeg spilte det. Men klarte aldri å sette med ordentlig inn i det dessverre. Får håpe et eventuelt Far Cry 3 blir bedre Nesumar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Fikk endelig spilt ferdig FC2. Fant en beskrivelse på hvordan få spillet til å slutte med CTD på Vista 64bit (klarte kun å spille i 20-30 minutter av gangen før kræsj, da er det ikke gøy). Ok spill, en del kjedelige elementer. Men iallefall ikke noe dumme zombier med i spillet Øystein
rbr Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) noen som vet om de har fikset spillet så fiendene ikke respawner hele tiden?? vil også gjerne bli kvitt den forbanna malariadriten. og ikke minst hvorfor tåler fiendene så innihelvetes mye?? dette ødelegger mye av spillet. om de for fikset dette så skal jeg begynne og spille videre på far cry 2. men for nå så ligger spillet på hyllen. Endret 11. februar 2009 av rbr
Krøllalfa99 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes det var veldig moro jeg, var ikke plaget av respawning, hadde ikke folk klaget over det på ubiforumet hadde jeg sansynligvis ikke tenkt over det en gang. Ble litt skuffet over svak historie og like oppdrag, men opp i opp hadde jeg det kjempemoro i afrika:)
J4gz3ro Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Fortjente ikke navnet men kjørte igjennom spillet ganske raskt, kan nesten ikke huske på å møte noen på den åpene veien som ikke ville fylle meg med bly. Kjøring mellom steder involverte jo gjerne å brenne en vakt post ned til bakken med folk og fe deretter på tilbake turen gjøre samme greia på nytt.
Fishermang Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Spilte det i høst, men stoppet etter at jeg ikke klarte å komme meg inn i det ene huset for å få neste mission. Var rundt 30% i det da tror jeg. Er vist en bug det, dessuten hadde jeg lastet det ned gratis.. Kjøper det på Steam en gang, når jeg er ferdig med de spillene jeg holder på med nå. Far Cry 2 var definitivt bra spill, fantastisk atmosfære og masse morro generelt.
iharal3 Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Gikk lei av det etter noen timer. Makan til kjedelig spill skal du tilbake noen år i tid for å finne.
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Gikk lei av det etter noen timer. Makan til kjedelig spill skal du tilbake noen år i tid for å finne. Faktisk helt enig, jeg runna det også har jeg ikke rørt det side (dvs november i fjor).
Nesumar Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Fatter ikke hvorfor de kalte det Far Cry 2 da...savnet liksom det gode fra 1ern i hele spillet. Var vel meningen at historien og stedene skulle være helt anderledes, men da skulle vel tittelen vært det også. Hadde heller likt å sett dette spillet som noe annet, så et Far Cry 2 som kanskje på en eller annen mirakuløs måte klarer å fortsette historien fra 1ern på en god måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå