PC-sigurd Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei, jeg ''børstet'' støv av Guild Wars spillet mitt for noen dager siden.. Også lurte jeg på om det er noen som spiller det? Gjerne skriv navn vis du gamer (btw mitt navn er Sitting B, T rolla, Mr Drugis (collectors edition) Endret 7. februar 2009 av Sigurd
TCi_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Spilte Guild Wars i en kortere periode. Fikk opp 1 Ranger til 20, og skaffet ganske bra gear på den. Samt en 'perfect' Frostbow eller no. Men det tok til slutt opp for mye tid, og hadde ingen ønsker om å havne i 'yet another WoW helvete'. Blitt en stund siden jeg spilte sist, men det er absolutt et spill som er verdt å prøve ut, om en har lyst på litt variasjon fra ante MMORPG's. Da GW er ganske annerledes, ved at alle ute-områdene er instanced osv. Hater dog at det ikke går an å hoppe... :@
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg nådde lvl 20 på en uke med Warrior tror jeg, men mistet totalt interessen da jeg dinga lvl 20. PvP fikk jeg ikke til.
lrims Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg og en kamerat begynte med det for en god stund siden. Ble lei etter enn stund(kom til lvl 18 eller noe ), mens kameraten min hadde flere accounter med lvl 20 characters
Glipp Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Mmmm guild wars. hadde mange gode timer med det spillet, vurderer nesten og skaffe exp pakkene og fyre det opp igjen Er det mye som er forandret? eller er det det samme, bare mere nytt content?
Craxmerax Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hater MRPG med så mange tilleggspakker. De er jo ikke expansions (utenom en) så det har ikke no å si hvilket du har.. Nightfall, prophecies og factions er tre forskjellige spill.. Jeg har en d/mo lvl 20 og en w/mo lvl 18..spiller det nesten ikke lengre..
Stifi Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hater MRPG med så mange tilleggspakker. De er jo ikke expansions (utenom en) så det har ikke no å si hvilket du har.. Nightfall, prophecies og factions er tre forskjellige spill.. Jeg har en d/mo lvl 20 og en w/mo lvl 18..spiller det nesten ikke lengre.. Bygger de ikke bare videre på historien?
TCi_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nokBruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen. Stenges
Anbefalte innlegg