CREDiiBLE Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) "Alan Wake" er en tittel som etter sigende utvikles av den finske utvikleren Remedy Games. Spillet er utviklet for Windows Vista og Xbox 360, og forventes å være innen sjangeren psykologisk actionthriller, som Remedys andre hjertebarn - den mer velkjente antihelten Max Payne. Spillet har slitt med delays og utsettelser, etter at spillet ble annonsert 18. mai 2005. I 2007 avslørte Remedy at spillet kom til å sluppet i løpet av 2008 - et løfte som ikke ble holdt. Nå sier utvikleren at spillet kommer ut når "de er ferdige", noe som har blitt en running joke på Remedys offisielle Alan Wake-forum. Allikevel forventes det nå at spillet kommer ut i løpet av kalenderåret 2009. Legger ved et oppløftende cover jeg så på GameStop på Oslo S idag. Endret 7. februar 2009 av credible
Essem Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Spillet alle gleder seg til men som aldri kommer ut? Jeg gleder meg jeg også.
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 "Jeg gleder meg" :rolleyes: Nå er jo Remedy kjent for Max Payne, og hvis dette holder samme kvalitet - noe jeg tro, så blir det fantastisk. Synes spillet ser veldig spennende ut, men jeg lurer litt på om det kan bli litt for lite etter alle disse årene vi har ventet.
Camrot_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Alan Wake er jeg selv meget spent på. Remedy har beivst de kan lage gode spill, og når ser det ut som de har tatt det hele ett nivå videre, tror jeg det kan blir meget fantastisk om de lykkes. Så da er det bare å håpe spillet kommer i år, i og med de har startet å vise trailere igjen er ikke det så usannsynlig. Tipper vi får et svar på E3 om det kommer i år. Endret 7. februar 2009 av Camrot
Huffern Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Dette spillet tror jeg blir så vanvittig bra. Ja jeg gleder meg også!
Mikejensen Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 På tide, de startet med å kaste ut masse bilder når først DirectX 10 kom ut på markede... Det begynner å bli en stund siden!
Moderat Bruker Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Saa det kommer til PC? Er det 110% sikkert? Sist jeg sjekket var det kun til 360. Blir uansett litt STALKER her. Ventes forever, naar det foerst kommer er det ikke det helt helt forventede store....
Camrot_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Spillet er annonsert til både X360 og PC, så det er så spikret som det kan bli. Men det er vel normalt av MS å utgi spill først på X360, og så kan vi vel vente oss en pc-versjon 6-12 måneder senere. Endret 7. februar 2009 av Camrot
Moderat Bruker Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Spillet er annonsert til både X360 og PC, så det er så spikret som det kan bli. Men det er vel normalt av MS å utgi spill først på X360, og så kan vi vel vente oss en pc-versjon 6-12 måneder senere. Det var jo betryggende aa hoere. Men hvis det skal xboxes foerst saa er det ikke sikkert at oss pc spillere ser det foer tidligst 2010...
Gormers Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Som de andre her er jeg veldig spent på hvordan dette spillet blir. Skal bli morsomt å se hvordan gameplayet blir. Historien virker god i alle fall. Endret 7. februar 2009 av Gormers
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er veldig spent på dette spillet. Siden jeg så de første bildene så bestemte jeg meg for at dette var noe skulle har. Og etter og å ha sett demonstrasjonen, alle væreffektene osv ja. *Glede seg*
Laland Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Gleder meg vannvittig! Kommer til å bli gøy å se de forskjellige teknologiene de har lagt inn, og hvor bra de funker. Husker tornadoen Intel viste oss in-game i Alan Wake noen år tilbake.. vannvittig stilig!
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er fan av Max Payne så dette spillet ville aldri skade å ha i hylla mi. Må da komme snart, siden de driver med forhåndsbestillinger?
gamer82 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det spillet jeg ser mest fram til. Satser på at det kommer rundt oktober.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 gleder meg enormt! ..kommer nok engang i 2010 vil jeg tippe.
Barliman Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ser frem til AW Ser kjempebra ut. Får håpe det ikke drøyer for lenge, før vi får kloa i det
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg ser fram til lanseringen. Har vært veldig stille i store mellomrom i lengre tid. Jeg håper på det beste. Videoene er lovende ut.
hvo91 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Her er litt "leaked" gameplay Ganske nytt ikke gammelt
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes den lommelykten ble holdt litt for stivt. Greit at det sikkert er fordi spilleren skal kunne se rett fram best, men som i Half-Life 2, så hadde det vært bedre med litt bevegelse når man snur seg. Våpene synes jeg de holder for nærme kameraet. Hånden ser jo GIGANTISK ut. Effekten var dritbra! Spesielt det med snøen og vannet som var frossent. DIGG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå