OlavHelland Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 siste uken har folkene fra somethingawfull vert opptatte med å pøse ut alternative spillomslag. et utvalg av resultatene kan du se her. og er vil du se flere bidrag kan du gå hit. jeg synes i hvert fall det kom mange morsomme bidrag, her er noen eksempler:
Tygg3n Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Utruleg mykje stilig i den samlinga der, kjendte igjen stilen frå noken gamle verker og
head_hunter Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Likte den TF2 coveret. den var bare genial.
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Likte den TF2 coveret. den var bare genial. Den og Mirrors Edge syntes jeg var geniale.
Gusj_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Crackdown-omslaget er verd å poste her. Og Ninja Gaiden
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hehe må si jeg faktisk likte det left 4 dead omslaget!! Og ninja gaiden black va rmorro:-)!!!
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ser ut som noe ville få Montag til og spille spill Endret 10. februar 2009 av lolidude
Penneknekt Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Mange morsomme bidrag! Skulle ønske utgiverne var mer vågale i valg av omslagsdesign.
Khogn Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Bra tiltakt og imponerende bidrag. Mine favoritter: Endret 13. februar 2009 av Khogn
Rata101 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Mange som er glad i 50 tallet på SA tydeligvis Stilen er jo ikke til å ta feil av. Kan det ha noe med Mad Men å gjøre mon tro... Skjul Fra Mad Med Illustrated Elegant minimalisme i "klipp & lim" stil med sterke kontraster. Blandet med litt gammel retro inspirasjon (Atari2600): Skjul Tradisjonellt sett, så har jo covere ment å trekke til seg oppmerksomhet fra barn. Da var ikke minimalisme og subtile hint om spillets innhold veien å gå. Jeg avskydde for eksempel coverne til Sega Master System. De minte meg om den kjedelige emballasjen på Samvirkelagets lavprisvarer, som utelukkende besto av blå skrift på hvit bakgrunn (jamfør: Coop X-tra varene). Skjul I dag er box-art smaken min mer moden (liker jeg å tro). Jeg trenger ikke å stirre på et cover i 10 minutter for å prøve å tolke spillets innhold utfra bildet på esken. Dette gjenspeiles vel også til en viss grad i valgene man gjør i butikken. Skulle jeg valgt spill etter omslaget i dag, så hadde det blitt disse: Skjul
Lakus Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Utrolig mange gode covere og jeg tar meg selv i å ønske at utviklere la mer sjel enn reklame i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå