Gå til innhold

Ny "gamingstol"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer dere å sitte i slike kontorstoler? :lol: Sitter i en tjukk lenestol med sånn plate som kommer ut under om jeg vil det. Dødsdigg når man ser på film eller bare vil chille mens man surfer/chatter/spiller. :D

+1

Det jeg mente med innlegget over dit :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter på en Ikea-stol som var det økonomiske alternativet for 4,5 år siden. Den holder fortsatt stand og er helt uten problemer. Nå sitter jeg riktignok ikke mer enn tre - kanskje fire - timer i strekk i denne stolen, så for dere maraton-nerder, vil jeg heller anbefale å investere litt mer penger til skinka.

 

Her er forresten en stol jeg IKKE kan anbefale. Jeg kjøpte den på impuls og brukte den i én dag før jeg solgte den igjen. Jeg holdt på å miste blodsirkulasjonen i bena mine av denne grufulle stolen som riktignok ser kul ut.

 

stol.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg har meget god erfaring med denne! Desverre koster den over 1000,- men er i gjengjeld så behagelig å sitte i at det er det beste kjøpet jeg har gjort på stolsiden.

 

Den er mye større/bredere og behageligere å sitte i enn den ser ut til. Nyter både spill, film og generell PC bruk i denne.

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40103100

 

Den har jeg også! Fantastisk til det meste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Moses (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60086722) fra IKEA er jo en knakende fin stol, og den er veldig billig!

 

Jeg har denne. Veldig god stol :) Den har til og med en funskjon som gjør at man kan lene seg bakover. Veldig praktisk hvis man vil se film og sitte litt ekstra behagelig ;) og at den ikke er dyr i det heletatt gjør at det nesten må være en vinner hos MANGE?

 

-Cocho

Lenke til kommentar
har http://www.jysk.no/120/122/3620003/a/catalog jeg og, den er faktisk utrolig deilig!

 

Dårlig kvalitet på den :/

 

Jeg presterte å knekke høyre armlen etter én dag. For øvrig var nevnte arm full av luftbobler som nok gjorde prosessen med å brekke nevnte armlen betydelig lettere.

 

En stund senere knakk jeg av ryggen på den. Ryggen er festet inn i undersiden av setet, men setet er ikke av metall inni, noe som førte til at repetitiv lening gjorde at hele festet falt av.

 

Jeg har også halvveis knekt ryggeen på broren min sin stol av samme type men med høy rygg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Moses blir hard å sitte på etterhvert. Dessuten er kunskintrekket ikke noe å rope hurra for.

Byttet nettopp inn mot en Markus som Kendu linker til og du for en forskjell. Støtte for nakke har den også, noe som er ekstra digg om du lener deg godt tilbake i den :)

 

Dessuten, 10 års garanti :)

 

Gjør ræva di en tjeneste, spytt litt mer penger i en stol. Det er tross alt en av spilltilbehørene du bruker mest ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...