Gå til innhold

Din karakter i Oblivion


Anbefalte innlegg

Nå husker jeg lite av characteren min, men hun var dunmer.

Er alltid dunmer, litt kjedelig race når de er sånn passe gode til det meste, men de ser tøffe ut, jeg liker dem loremessig og det er viktigst :p

 

Begynte ihvertfall som sneaky pil-og-bue-tyv med dagger. Skulle liksom spille en skikkelig gjennomført tyv, men så endte jeg opp som magiker på fulltid. Typisk, men neste gang skal jeg velge en retning og spille den mer gjennomført.

Må nesten alltid bruke litt magi, rene warriortyper fikser jeg ikke å spille.

Mages Guild i Oblivion var jo synd å skulle gå glipp av også, så fint akademi med altars of spellmaking osv.

 

Sånn utenom det stjal hun fra de rike og ga til de fattige, hehe.

Endret av Paddehatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan bli vanskelig dersom du ikke ønsker og bli veldig god i magi :p det er jo et quest du må kaste en spell som du må ha 50 i restoration for og kunne bruke.

Tenker da på det med ayled ruinen, som du skal finne en pilar. Denne skal du kaste fortify magica på.

Det finnes to spell som fortifier magica, begge må du være journeyman for og kaste..

 

Det finnes en omvei da, get a scroll :D

Lenke til kommentar
Det kan bli vanskelig dersom du ikke ønsker og bli veldig god i magi :p det er jo et quest du må kaste en spell som du må ha 50 i restoration for og kunne bruke.

Tenker da på det med ayled ruinen, som du skal finne en pilar. Denne skal du kaste fortify magica på.

Det finnes to spell som fortifier magica, begge må du være journeyman for og kaste..

 

Det finnes en omvei da, get a scroll :D

Ooooh, Vahtacen. HATER den questen :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vaenas Nenas

Breton

28 år

The lady

Nenas Knight

-Willpower & Endurance

 

Skills:

 

Alteration

Destruction

Restoration

Blade

Acrobatics

Heavy armor

Marksman

 

Historie: Vaenas Nenas (Her etter som Nenas) ble født inn i tamriel som en prests sønn, og som det ofte er gikk Nenas i hans fotspor. Han utdannet seg som prest og drev i mange år som en prest i farens kirke. Helt til han fikk lyst til å reise til cyrodiil å prøve lykken der. Nenas ankommer med båt Imperial City og finner ganske raskt ut at han med sine 570 gull penger, må fort finne seg en jobb. Så han reiser rundt i Tamriel etter et sted hvor han kan jobbe i en Kirke siden han er utdannet som prest. Men sånn som ting er ønsker ingen kirkes han velkommen, å han har derfor ikke noe levebrød. Nenas bestemmer seg for å ruste seg opp med pengene han har for å kunne gjøre andre jobber for de diverse guildene rundt omkring i cyrodill og andre trengende. Så han kjøper inn en rusten rustning, en stav og et sverd, nå går han rundt i cyrodiil, banker skitten ut av troll, ulver, minotaurer og all slags pakk. Han har likevel ikke helt gitt opp preste yrket for han går rundt og gjør sin jobb som en prest der han trengs og velsigner de som trenger det. Å hører på ord fra de som har syndet. Han har blitt en rider som bruker bue, acrobatic, sverd, magi og rustning til å utføre sitt oppdrag. Å hjelpe de som trenger det.

Lenke til kommentar
Stemme det. Husket bare ikke navnet på provinsen mens jeg skrev det. Men skal gå ann å bli prest ja, gikk an i morrowind i allefall.

 

Nei, det er dessverre ikke mulig å bli prest. Det nermeste du kommer blir enten Mage's Guild eller Knight of the Nine (bare i Knights of the Nine expansion).

 

Kirken har ikke den store rollen som den har i Morrowind. I Morrowind trengte tempelet folk siden de fleste infødte på Vvardenfell ikke følger Empire religionen. I Cyrodiil trenger sannsynligvis ikke kirken noe serlig hjelp siden 95% tror på de ni, mens kansje bare 4% tilber daedra, men da også vanligvis på fredelig vis.

Lenke til kommentar

Har ein lvl 24 Khajiit Assassin. Han er leiar i DB, FG, høytståande medlem i TG og kan enchante i MG. Han er også Champion of Cyrodiil og Sheogorath. Han er født under The Thief. Som Armor har han enten enchanta Glass Armor, eller uenchanta(held på å enchante det) Shadesteel Armor(fekk det med Fight for Castle Ravenpride moden). Han bruker enten Shadowrend eller Gurthang(self enchanta Shadesteel Longsword) som våpen.

 

Forhistorie:

Kalo blei født i Elsweyr, men drog til Cyrodiil for å bli rik. Det blei han ikkje, og ein dag prøvde ein Dunmer å kidnappe han og selgje han som slave i Morrowind. Han drap Dunmeren og dei to vaktane, og blei kasta i Imperial City Prison. Der møtte han Keisaren, og rømte.

 

Når han kom ut så blei han kontakta av Lucien Lachance, og blei medlem av DB. Han steig raskt i rankane, og blei Listenere og redda dei frå intern øydeleggjing.

 

Han blei så medlem av FG og blei leiar der, før han redda verda frå ein invasjon av Mehrunes Dagon. Etter det gjekk han berre rundt og hjalp folk litt, før han blei medlem av TG. Han skaffa seg Battlehorn Castle og restaurerte det, samtidig som han gjorde nokre quest for TG.

 

Så gjekk han inn i ein mystisk portal i Niben Bay, der han stoppa Graymarch, og blei til Sheogorath! No slapper han berre av, og hjelper til å byggje opp Kvatch av og til.

 

 

Dette er den einaste skikkeleg gøye karakteren eg har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...