Gå til innhold

Din karakter i Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en selvlaget Class med The Warrior sign.

Gikk veldig bra, slo løs med 1hand med skjold eller 2handere, eller skøt med bue like greit.

 

Men så gikk jeg igjennom spillet og ville bare tulle rundt, så jeg fant fram cheats og gjorde alt til fult.

Alt er på over 200, er vel rundt level 110... rottene tåler sykt mye nå hehe.

Tok å laget en magiskill som trenger over 1 billion magic for å bruke, den er sykt kraftig :)

 

Til dere som synes cheating er feigt = har spilt igjennom spillet flere ganger, på forskjellige vanskelighetsgrader uten cheats, så dette var mest bare for å tulle rundt.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Hadde en selvlaget Class med The Warrior sign.

Gikk veldig bra, slo løs med 1hand med skjold eller 2handere, eller skøt med bue like greit.

 

Men så gikk jeg igjennom spillet og ville bare tulle rundt, så jeg fant fram cheats og gjorde alt til fult.

Alt er på over 200, er vel rundt level 110... rottene tåler sykt mye nå hehe.

Tok å laget en magiskill som trenger over 1 billion magic for å bruke, den er sykt kraftig :)

 

Til dere som synes cheating er feigt = har spilt igjennom spillet flere ganger, på forskjellige vanskelighetsgrader uten cheats, så dette var mest bare for å tulle rundt.

 

 

Nesumar

Har brukt utallige timer med moddet oblivion, da snakker vi bruk av "cheats" og companions og det som er. Tror nok vi er alene om å ha brukt oblivion på denne måten. ;)

Lenke til kommentar

Woah, vanskelig... jeg er av den typen som elsker å starte spill på nytt, spesielt Oblivion. Har sikkert hatt godt over 40 forskjellige karakterer, noe med mer hell enn andre.. den jeg spilte mest på kom vel opp på lvl 30+, en snikende leiemorder med kaldt hjerte.. same ol' story.

 

Oblivion er et herlig spill, håper inderlig det kommer et 5.!

Lenke til kommentar

Har akkurat startet opp igjen med oblivion, så jeg har laget to karakterer som jeg har skrevet bakgrunns historier for. Kan godt poste dem hvis dere ønsker det. Har en level 12 fyr med custom class, har akkurat rundet hoved kampanjen. har også noen overpowered(les:tgm) som jeg prøver å få til å sitte i fengsel så lenge som overhodet mulig

Lenke til kommentar
Har akkurat startet opp igjen med oblivion, så jeg har laget to karakterer som jeg har skrevet bakgrunns historier for. Kan godt poste dem hvis dere ønsker det. Har en level 12 fyr med custom class, har akkurat rundet hoved kampanjen. har også noen overpowered(les:tgm) som jeg prøver å få til å sitte i fengsel så lenge som overhodet mulig

Ja, bakgrunnshistorier er fint. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

note: det er på engelsk men jeg går ut ifra at ingen har problemer med det ;)

 

Name: Kiseena

 

Age: 19

 

Sign: The lover

 

Gender. Female

 

Clan: Unknown

 

Parents: Unknown

 

Bio: Young khajiit female,

 

History: At young age Kiseena was bought by a rich dumner, as a slave. She spent eleven years in the dumners service, and they'd developed a relationship. Not intimate, but a master-slave relationship. On a buisniss trip to the imperial city, Evening star 3E 432, her master was murdered. Kiseena was accused of the murder, when they tried to arrest her she escaped with only a few gold pices and the cloths she was wearing. After spending 4 and half month in the slums of the water front as a beggar, living of what she found. When she was discovered in late Rain's hand 3E433 she was arrested for the murder on her master. The truth is however that she mourned and still does for the loss of her master.

 

 

Name: Estinan Geldii

 

Gender: female

 

Starsign: The Steed

 

Parents: Menel Geldii and Jonah Nachael

 

Bio: Dark skin, brown eyes, short, young, long hair, dresses as a hunter.

 

History: Estinan was born in Haven, Valenwood 3E 306. Her father was a redguard sailor, the reason she has dark skin, and her mother was a bosmer. At young age she was a outcast, the other children teased her because her father was a redguard. Therefor she spent alot of time for herself seaking around in the woods, by the age of 12 she was an exellent archer and could sneak upon anybody without them noticing before it was to late. Jsut because her father was a redguard didn't mean he was a poor father, he was the most loving father you could imagne. Estinan was always closer to her father then her mother. Often her father would take her down to the shoreto swim. When her father was killed in last seed 3E 327 she left to cyrodil hoping to start over again. She settled in the port town of Anvil, her she met many redguard sailors who had known her father, she asked around and found out that her father had a great deal of enimies. A high elf wizzard named Anaril Dhauna had asked him to transport some ilegal goods, when her father refused he swore that he should have his revenge. It just so happend that Anaril lived in a fortress outside Anvil, she told the guards but they wouldn't listen to her so she waited for Anaril to come down to Anvil. When he was there she confronted him. He drew sword and was arrested by the guards. She lived happily as a hunter for several years, before she left for the imperial city. There she got arrested for a bar brawl when she was drunk, she sat in for abou two months, when she returned to Anvil her house had been sold and she had no money. She was caught robbing a baker abd was sentenced to prison.

 

kritikk og kommentarer velkommene

Lenke til kommentar

Haha, synes det er veldig kult at noen gjør slikt når de spiller :)

 

Har aldri selv prøvd å finne på en historie om mine karakterer, har liksom bare spilt og gjort det oppdragene har sagt at jeg skulle gjøre, uten å tenke så mye over det.

 

Likte å lese det der, skal prøve å se om jeg ikke får til noe sånt engang.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Kan poste storyen om "black knighten" min jeg også da? :)

 

Name: Nalfein

 

Nalfein found himself in a noble famlily, his father was one of the richest men in town. Education of the best sort nalfein was given, before he went of to persuit his real goal in life, become a paladin. A fighter of evil, with the shiny sword the fairy tales had often talked about. For many years he worked for the Count of Cheydinhal, doing everying thing from getting miss Arinas cat down from the the garden oak tree, to clearing out small mines. One night Nalfein sleept in his bed, in the barracks of the Cheydinhal castle, the guards came for him. Arrest for the murder of Norein, his father? the guards threw him in a cell in the Imperial prison.

 

Kan prøve og få skrevet mere også, for har det sånn ca i hodet.

Bare hyggelig og få feedback

Lenke til kommentar

For RP historier kan jeg anbefale en Oblivion mod som gjør slik at man ikke starter i fengselet men ankommer enten Anvil eller Imperial City med båt. Hovedhistorien blir helt det samme bortsett fra som følger:

 

 

 

Da du sov i båten hadde du en drøm om at keiseren ble myrdet i undergrunnen og sa "Amulett. Jauffre". Om du da vil følge denne drømmen er opp til deg. Når du bestemmer deg for å starte med hovedquesten er alt du trenger å gjøre å dra ned til Imperial Sewers og hente amuletten fra en død rotte. Deretter kan du stikke til Jauffre med den og alt fortsetter som vanlig.

 

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Oj! Hva heter den modden, Wartom?

 

Jeg har spilt meg opp i rundt lvl 20 et sted med en Dunmer som heter Marza... Han er tyv, og har brutt seg inn i nesten hvert eneste hus i Imperial City x) Folk har utrolig lite verdisaker egentlig :(

Lenke til kommentar

ok ny bakgrunns historie:

 

Name: Bjorniir

 

Race: nord

 

Age: 43

 

Bio: Pale skin, blue eyes, cold brown hair.

 

History: Bjorniir was born in Riften, Skyrim, 3E 393. His parents was killed when he was 15, He started his career as a mercanary when he was 17. After working with this for 26 years he got arrested for a bar brawl in chorrol. Having recently gotten out, he's roaming cyrodil for work.

 

kommer til å skrive mer på denne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...