Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg trodde hove festivalen var fra 80 tallet Wut? Hvor fikk du dette fra? Til trådstarter: Hva med å oppdatere førsteposten med alle bekreftede band så langt?
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Det var tanken i første omgang. Men tenkte det ikke var nødvendig da jeg linket til listen på hovefestivalen.no. Om dette er allikevel er ønskelig, kan jeg selvfølge skrive det opp i 1. post.
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg trodde hove festivalen var fra 80 tallet Wut? Hvor fikk du dette fra? Til trådstarter: Hva med å oppdatere førsteposten med alle bekreftede band så langt? Jeg bare trodde det. Hvet ikke hvorfor
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Slipknot annonsert som første headliner!
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 YAAAY! Nå har jeg en god grund til og IKKE komme
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Tsk. Ingen som skal tvinge deg til å gå på konserten. Alltids noen band som passer for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå