Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Quoter meg selv og det jeg sa i en annen tråd:

 

Jeg tror egentlig at folk misforstår hva som menes. De har fjernet LAN play slik det var i SC og WC3 etc, men muligheten for å spille på lan er der uansett, cluet er bare at alle spillere må valideres gjennom battle.net v.2. Deretter kan man hoste et game der lokale spillere joiner, og får lokal ping. Har veldig vanskelig for å tro at det er fullstendig borte.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quoter meg selv og det jeg sa i en annen tråd:

 

Jeg tror egentlig at folk misforstår hva som menes. De har fjernet LAN play slik det var i SC og WC3 etc, men muligheten for å spille på lan er der uansett, cluet er bare at alle spillere må valideres gjennom battle.net v.2. Deretter kan man hoste et game der lokale spillere joiner, og får lokal ping. Har veldig vanskelig for å tro at det er fullstendig borte.

 

så lenge de greier å beholde pingen, er det ikke meg i mot... er jo internett overalt. De gjør det jo for å unngå piratkopiering...

Lenke til kommentar

Dustin Browder fra Blizzard uttaler følgende:

 

We've got a mission right now where every five minutes, lava rises and kills everything on the ground. Everything dies. You've got to get to the high ground or die. We've got a mission right now where infested Terrans are attacking at night, but they're hiding in the ground by day, so you need to just hold out all night long like you're in I Am Legend. Like, "I've got to live!" and then day, "Get 'em! Kill 'em while they sleep!" And you run out and you burn everything as fast as you can, and then when darkness starts coming you have to get back and hide out.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hørte det der i et intervju som jeg har postet her. De sa også bl.a. At de ville unngå vanlige kjedelige oppdrag, og heller ha spesielle som Joananas nevnte over.

Lenke til kommentar

Spilt starcraft dritlenge, tror det er det spillet jeg har spilt mest gjennom tidene. er ingen spill jeg gleder meg mindre til en dette spillet. Hørte det kom til og bli utsatt på grunn av wow, de har jo allerede brukt så mye tid på wow, håper at de kunne fokusere litt mer på starcraft 2 :\

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gleder meg nå som jeg vet jeg har en c som skal klare å drive det!

 

Og jeg er blandt de få som heier på løsningen om 3 skikkelige SP-kampanjer, om det så er i 3 forskjellige spill - flerspiller i slike spill er aldri noe for meg, for jeg blir eid fortere enn jeg kan si "svint", så da får jeg bry meg om enspillerdelen!

 

Morsomt å se at de har laget en del annerledes oppdrag, men håper de har noen mer tradisjonelle også. Bare nytt er litt kjedelig når det gamle også funker bra!

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg nå som jeg vet jeg har en c som skal klare å drive det!

 

Og jeg er blandt de få som heier på løsningen om 3 skikkelige SP-kampanjer, om det så er i 3 forskjellige spill - flerspiller i slike spill er aldri noe for meg, for jeg blir eid fortere enn jeg kan si "svint", så da får jeg bry meg om enspillerdelen!

 

Morsomt å se at de har laget en del annerledes oppdrag, men håper de har noen mer tradisjonelle også. Bare nytt er litt kjedelig når det gamle også funker bra!

 

Jeg synes det er utrolig bra løsning. Jeg synes Campaign er noe det gøyeste med SC og Warcraft serien så 3 store campaigns blir digg.

Men håper bare det ikke blir 3 forskjellige typer Battle net for SC2 da, sånn som WC3 og WC3:TFT.

Lenke til kommentar

Ja raser da :p

 

Jeg syns det høres veldig fint ut jeg, som sagt før. Dessuten blir jeg alltid sånn at jeg stresser meg halvveis ihjel mot slutten for å få leke meg med neste rase - og når jeg har tilgang til bare èn så blir det vel til at jeg ikke stresser sånn! Ikke sant?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...