head_hunter Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg greide og signeup med feil emailadresse men jeg startet en tråd der og håper at noen fra EA leser den.
zell_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 fikk beta i dag. noe skuffa. ganske moro, men temmelig ræva:P
Paisley Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg får opp følgende melding når jeg skal starte spillet: " Programmet kan ikke starte fordi Memory.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved p installere programmet på nytt" Jaha, tenker jeg og jeg prøvde å av installere spillet, men da kom følgende opp på skjermen: "Not enough arguments" WTF????? Endret 3. april 2009 av Paisley
Snorre Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Høres ut som en feil i register eller kode. Prøv å manuelt slette hele Heroes-mappen, samt alle filene tilhørende Battlefield Heroes i registeret (Bruk kjør-funksjonen i startmenyen et sted, og skriv inn regedit).
Vrengtpolvott Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg skulle også hatt betanøkkel, men har ikke fått noen, selv om jeg registrerte meg for lenge siden Men om noen skulle ha en til overs så hadde jeg blitt utrolig takknemmelig
Kiruk Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Sitter her med ett problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med. Jeg registrerte og lastet ned klienten, spillte litt. Seinere fikk jeg BSOD og måtte formatere og installere alt på nytt. Men nå finner jeg ikke noe sted å laste ned beta klienten. :S
Bunder Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 http://play.battlefield-heroes.com Bare å gå dit, og trykke play now =)
Generales Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Til dere som får .dll feil: Der kan søke de opp på Google, da kommer dere til dll-files.com (kan gå rett dit også). Så søker du etter DLL filen, laster ned, og legger den i system32 mappen din, da vil det nok fungere. Pleier ihvertfall å fungere på alle andre spill jeg har hatt dll problemer med:)
Kiruk Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Takk for det, Joe Nuts. Da var det bare å komme på log in details ...
head_hunter Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Er det noen som har en beta key til overs eller en de ikke bruker lengre??
TheScorp Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg fikk mine keys på lørdag, og siden lørdag har det vel lett gått med 20 timer. For så morsomt er det lenge siden jeg har hatt det med ett spill! Klart, som noen påpekte så trenger man jo mer maps, en bedre friendsfunksjon, en måte å koble direkte til en server på og litt diverst men alle de er ting jeg tror kommer. Vi er en gjeng med kompiser som spiller i lag, og det er rett og slett steike bra. Balansen mellom klassene ser også ut til å være meget god til slikt spill å være, og foreløpig har jeg ikke sett mye hacking. Litt, men ikke mye. Uansett så blir jo det problemet enda mindre når PunkBuster aktiveres. Gleder meg som en liten unge! Endte tilogmed opp med å kjøpe meg litt battlefunds og kle opp karakteren min! Og jeg er uten tvil den karakteren i spillet som ser best ut! Skal få lagt til ett skjermbilde når jeg kommer meg hjem. Men kan jo nevne at "Im with stupid" tskjorte, og blå kilt er deler av utrustningen!
hugRmunR Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Har testet det i noen timer. Utrolig skuffet over at folk tåler så sykt mye (vet at det er et useriøst spill, men gah!)
Vrengtpolvott Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Har testet det i noen timer. Utrolig skuffet over at folk tåler så sykt mye (vet at det er et useriøst spill, men gah!) Enig med deg der. Syns betaen var kul helt i starten, men etterhvert ble jeg bare frustrert over at folk tåler så sinsykt mye, + få maps, så jeg orker ikke spille det mer.
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Jeg vil ha BF2 på 2 pc'er, må jeg lage en ny konto da?
zell_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Har testet det i noen timer. Utrolig skuffet over at folk tåler så sykt mye (vet at det er et useriøst spill, men gah!) tja. spørs på skillsa. soldier med burning bullets herjer jo og fragger lett. Snipere med sånn über shot knerter jo folk lett som bare det. har ikke spilt stort som gunner, men de har jo litt snadder de og:) Føler det er for mye snipere! alltid 4-5 av 8-10. Og seff 90% av sniperne sitter gjemt oppi fjell eller tårn. som igjen fører til at det blir kjedelig få igjen for meg som soldier å drepe uten å bruke hele den alt for korte runden til å gå i fjella. og sist men ikke minst, GIVE 100-150 tickets runder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå