Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet (endret)

Fikk svar på en mail eg sendte mpx om 12 måneders live:

Heisann, Det stemmer at dette følger med. Om det ikke gjør det så skal vi filleriste Microsoft som har gitt beskjed om at dette er med i Limited Edition pakken. :)

Litt merkelig at bare mpx har fått beskjed fra MS om det, da burde det jo følge med i alle Limited Editionene her i Norge?

Men, sendte en ny mail om hva om det ikkje stemte det MS sa:

Heisann, Da må vi bare få sendt deg en 12mnd Xbox live gold card. Infoen er fra gutta og jentene i Xbox så det bør stemme, men uansett så skal ikke du lide for det om det viser seg å ikke stemme.

Så vi er sikkret uansett!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Wow! Hvis MPX har blitt feilinformert og alikevel gir oss 12 måneder med Live, så skal det være førstevalget mitt når det kommer til nettkjøp fremover! Det er jo en himla god brukerservice!

Skrevet

MS kan jo ikke bare si det. De må jo levere da det er deres produlkt. Kan jo ikke love noe som ikke følger med.

Har googlet litt nå på content til ltd edition, og er ingen nettsider som skriver at det følger med gold abb. Tydeligvis bare MPX som selger det.

Skrevet

Men hvis MPX har blitt informert av MS om at det følger med 12 måneder Live, så har MPX blitt det. Hvis ikke skal det bli moro for oss å se om vi får 12 måneder Live selv hvis MPX har blitt feilinformert. Er vel bare å vente og se! :)

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

La inn bestiling nå hos mpx, Limited Edition. Fikk vist velge en fraktmåte på 34kr og, så nå er eg storfornøyd! :D

Skrevet

Her tror jeg MPX går på en skikkelig smell, hvertfall hvis de begynner å love bort 12mnd live til de som ikke finner dette når de åpner Limited Edition esken.

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Velgte A-post og betale med Visa. :)

Skrevet
Jeg har alltid vært fan av strategispill, men halo wars falt ikke helt i smak, men skal nok gå til innskaffelse når det har blitt billigere.

Du får det ikke billigere enn 100 penger.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Men jeg mangler resten av pengene, har bare 9 kr på kortet mitt.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

saksøk noen, må jeg ikke betale for advoker ol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...