Gå til innhold

Er world of Warcraft et lan spill?


Anbefalte innlegg

Noen som spiller world of warcraft her? Spiller det selv (80 Hunter) ;). Jeg spiller bare wow når jeg ikke gidder å spille noen offline, wow er jo verdens største mmorpg spill ;) Neste spørsmål, spiller du wow på lan(Jeg gjør det ikke, wow er ikke lan spill:))?

Endret av Grunken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
WoW er et lan spill!

Det er kanskje ett lan spill, men jeg mener at det ikke egner seg på LAN, det verste jeg vet er når folk sitter og spiller WoW alene.

Da spiller man heller Left 4 Dead eller COD!

Lenke til kommentar

Tråden er feilpostet og flyttes til riktig kategori.

 

--

 

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

Lenke til kommentar
Spilt WoW siden open beta tidene, men har lagt spillet på hylla for godt nå ser det ut som. Blizzard var flinke med det orginale WoW...men tilleggspakkene har ikke vært stort å skryte av synes jeg.

 

Har du prøvd WotLK? En enorm forbedring fra TBC.

 

Er enig at WotLK er en syk forbedring fra TBC. TBC ble dritkjedelig etterhvert og det eneste som fikk meg til å fortsette var å vente på WotLK. Jeg storkoste meg i levlinga fra 70->80, men da jeg ble 80 så demret spillegleden igjen. Farm, farm og atter farming, right back to TBC. Dette hadde jeg gjort før og flere ganger for mye. Farm reputation for ditt og farm datt. Skal man ha noe fun i pvp så må man farme honor til man har 700+ resilience for å ikke bli bursta ned på 2 sek av folk som har pugga naxx 25man. Og som casual spiller så har det ødelagt morroa med pvp. Og hvor mange her begynte rett på heroics straks dere dinget 80? Eller kanskje rett på naxx 10man? Jeg regner med de fleste gjorde det.

 

Nei jeg savner hvordan det var før i tida. Det ble gjort vanlige dungeons ofte. Og folk farmet ikke etter reputation, men boss loot. Det var ikke noe "awrite, bare 2 runs til i strath så er jeg exalted og kan kjøpe 2 epics". Men det var "faen, valor shouldersa droppa ikke denne gangen heller! Re-run!" og flere scholo runs for å få den jævla headpiecen til dungeon1 settet. Husker selv at jeg gjorde 16 fulle ubrs runs for å få Valor shoulders.. Fikk de til slutt, og som reward så droppa sistebossen en epic twohander (min første epic) og jeg var såååå kry! Har også vært med på scholofarming etter headpiece til en kompis og etterhvert så droppa epic-staven av Darkmaster Gandling, en fin reward midt i farminga.:)

 

Og hadde man full dungeon1 set så gjorde man det veldig bra i pvp. Men i den tida så var det PVE folka som herjet i bg's. Men det var greit i den tida, for når det var 40man raids så var det fåtall av folk som gjorde endgame raids (merk; i forhold til nå) og de fleste hadde jobba hardt for å få det. Men nå så faceroller en DK seg igjennom 25man naxx på 3-4 timer og faceroller seg videre i pvp.. Og jeg glemmer heller ikke hvordan de som klarte å ranke seg opp til warlord/high warlord. De fikk sinnsyk respekt på servern for det var også et fåtall av de som klarte å klatre helt dit.

 

Det jeg prøver å si er at wow har blitt for lett.. Epics er ikke lenger "epics". Det er rett og slett uncommon loot, iallfall i forhold til hvordan det var før i tida. Bare det å skaffe en mount fra en annen rase var en helvettes jobb, men nå er det enten å gjøre dailies eller levere stacks med runecloth og voilà. Og det at man kan se en taurens på UD mount eller draenei på mechanostriders gjør spillet bare mer trist. Spillerne har whinet og maset fordi ting tar for lang tid, og blizz har gitt og gitt. Men spillerne blir aldri mette og maser etter enda mer, og blizz gjør det de kan for å holde på kundene sine.

 

Har spillt siden beta, men nå ligger wow i hylla mi for støvsamling. Det har vært gøy og jeg angrer ikke et sekund på at jeg har spillt dette spillet i så mange år. Har mange gode minner og har fått mange kompiser som jeg etterhvert fikk møte i RL også.:)

 

Beklager den massive wall-texten, men dette er min mening, og den er stor :p

Lenke til kommentar

er helt enig med den cronney, har spillt siden betan selv. jeg var en av de første på servern som dinget 60. da var MC oppe og folk lurte på om jeg ville raide. hadde ikke peiling på hva det var men ble med. wipa sikkert i 2 timer på det første 2 mobsa som var der. fikk invite til guilden å har raidet hardcore siden den gang. husker jeg farmet og farmet for å få blått gear. holdt på i ett halvt år nesten for å greie paladin mount questet. husker før BGs kom når det var en evig kamp i SS/tarren mill. gode gamle tider. har prøvd andre spill for å finne tilbake den gode følelsen jeg hadde når WoW kom men ingen spill har greid det.

Lenke til kommentar

Har spilt av og på siden release. Kjempet meg hele veien opp til lvl 51 på roguen min. Men så sluttet jeg, ga bort accounten og logga ikke på før rundt et halvt år senere. Spilte litt, stoppa etter rundt 5 uker.

En god stund senere kom en venn som jeg hadde snakket om WoW på skolen med i den tiden jeg spilte litt WoW, TBC hadde nå kommet.

Jeg rerolla på Jaedenar med han og en til. Denne gangen kom jeg meg opp til 61 på en priest, men så stoppet jeg der også...

Ikke så altfor lenge etter så kom RaF mens vi lanet, vi slo tilpå jaedenar en gang til. Rusha til 70 på rundt 4,5 dager played og joina en raiding guild som hadde begynt pga easy-mode patchen i late-TBC.

Spiller ennå, stakk fra den guilden for å lage egen. Flyttet roguen og priesten min over til den nye accounten, lvler nå roguen til lvl 80. ^_^

 

"You never quit, you just take a break."

"There is no IRL, only AFK."

Viktige ting å vite om WoW. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Spilt WoW siden open beta tidene, men har lagt spillet på hylla for godt nå ser det ut som. Blizzard var flinke med det orginale WoW...men tilleggspakkene har ikke vært stort å skryte av synes jeg.

 

Har du prøvd WotLK? En enorm forbedring fra TBC.

*wall of text*

Takk for at du vekket liv i mange gamle minner :D

 

Spiller selv enda, men har til nå kun funnet EN utfordring i wotlk.

Håper Ulduar blir bedre, hvis ikke blir det kroken på døra etterhvert her også ;)

Lenke til kommentar

Spilte WoW før.

 

Først originale, så TBC og så til slutt tvang jeg meg til å kjøpe Wotlk bare for å teste det ut.

 

Fikk en Death knight opp til 75, før jeg fikk akutt kvalmhet av WoW og sluttet raskt etter det.

WoW er et kjempespill, har hatt mye morro med det, men det blir ekstremt kjedelig i lengden.

Noe som også trekker ned er at vanskelighetsgraden er så betydelig mye lavere nå enn før.

Nå springer alle rundt med epics... for alle specca! Uten såvidt å ha løftet en finger...

 

BWL, AQ40, Naxx....det var tider det, da man fikk en ordentlig utfordring!

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Tråden er feilpostet og flyttes til riktig kategori.

 

--

 

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Jeg skrev at jeg hadde postet den feil, og beklagde <_<

Men skal endre emne titel

Lenke til kommentar

WoW og LAN er greit om man spiller med folk man faktisk kjenner på LANet. Å sitte på LAN og spille WoW alene er i mine øyne idiotisk, da kunne man like greit sitte hjemme å spille.

 

LAN er i mine øyne en sosial sammenkomst av felles interesser, og spiller man da på samme server så er WoW et rimelig koselig LAN spill. Mye bedr enn Counter-Strike synes jeg, men det er en smakssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...