Gå til innhold

Er world of Warcraft et lan spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, nei. Men ikke så smart hvis TG går ut med å sier: Vi skal ha WoW compo med 10k i premie og vi setter opp en ulovlig wow server ? ;) You get my point?

 

Quoter meg selv:

 

Når Blizzard drar seg til å komme med en TR for lvl 80 så kan du jo dette. Dog, litt størrelse må det være på arrangementet.

 

Blizzard hadde i lengre perioder en Tournament Realm(TR) på level 70 som ble brukt til forskjellige e-sport events. Om man har ett større arrangement så kan man skrive søknad om å få bruke denne. Akkurat nå har ikke Blizzard klart å få ut en ny TR for level 80, noe som gjør at ESL Germany som er den neste større eventen står i fare for å bli avlyst.

Lenke til kommentar

Er ikke det rimelig logisk? Om absolutt alle kunne nedlaste serverklienten, gjøre seg selv om til GM og gjort hva pokker de ville så hadde sjarmen med live forsvunnet rimelig kjapt. I tillegg ville det nærmest ikke være noen prestasjon i PvE (ikke kom med at PvE er for enkelt), i og med at man kunne studert encounters til skinnet osv.

Lenke til kommentar

World of Warcraft egner seg temmelig godt som et LAN spill. Men det er ikke så særlig morsomt om f.eks du er en høyere level en vennen din, men starter begge på level en derimot. Da er det veldig morsomt å jobbe sammen med quest og lignende. Dette er min mening da, sikkert mange som synes WoW er gøy på LAN uansett level forskjell. ^_^

Lenke til kommentar

Spilte mye WoW på TG i fjor, men merka at så fort vi som satt sammen ikke gjorde noe sammen mistet vi gleden av det med en gang og logget ut.

Så ja, WoW er Lan vennlig så lenge man spiller sammen med andre som er der, hvis ikke synes hvertfall jeg det blir forferdelig kjedelig

 

totalt OT, nå skal jeg se advent children, ene og alene grunnet din signatur :p

Lenke til kommentar
Er ikke det rimelig logisk? Om absolutt alle kunne nedlaste serverklienten, gjøre seg selv om til GM og gjort hva pokker de ville så hadde sjarmen med live forsvunnet rimelig kjapt. I tillegg ville det nærmest ikke være noen prestasjon i PvE (ikke kom med at PvE er for enkelt), i og med at man kunne studert encounters til skinnet osv.

 

Skulle hatt en client med bare Arena da. Ikke noe annet du kan gjøre.

Endret av Silo
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er WoW et LAN spill, men jeg vil anbefale at man avtaler på forhånd at WoW er det som skal spilles, slik at ikke noen sitter å spiller det, mens andre noe annet. Kanskje et WoW-LAN?

Mener det er mye mer morsomt å spille når man sitter på siden av hverandre/ved hverandre, enn å sitte hjemme over teamspeak/ventrilo. WoW er et veldig sosialt spill, og å kunne spille det sammen må være det absolutt beste.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

For min del er det motsatt, alle LAN jeg har vært på hvor folk har begynt å spille WoW blir som oftest uten stemning. Grunnen er enkel - folk kan være likesinnede - men har tatt forskjellige veier. Forskjellige fraksjoner, lvl eller ambisjon i spillet. Om det er større LAN enn bare en liten vennegjeng så er det som oftest lett å finne på noe, men blir det enda litt større blir det verre.

Lenke til kommentar
"Det er håp i hengende snøre".

 

''There's hope in hanging snore!'' :lol:

 

WoW er veldig LAN-vennlig, spesielt mindre LAN-parties. Må si jeg syns størrelsen er ganske avgjørende, hvis man for eksempel er seks stykker så er det fare for at det er en som sitter og kjeder seg.

Lenke til kommentar
Noen som spiller world of warcraft her? Spiller det selv (80 Hunter) ;). Jeg spiller bare wow når jeg ikke gidder å spille noen offline, wow er jo verdens største mmorpg spill ;) Neste spørsmål, spiller du wow på lan(Jeg gjør det ikke, wow er ikke lan spill:))?

 

Jeg mener lett at WoW kan spilles på LAN. Mange ganger jeg og kjente som spiller WoW samles og raider/PvP'er eller prøver oss på achivements ilag.

 

Skal dog være enig i at fps-spill og slikt er mye mer show på LAN.

Lenke til kommentar
Spilt WoW siden open beta tidene, men har lagt spillet på hylla for godt nå ser det ut som. Blizzard var flinke med det orginale WoW...men tilleggspakkene har ikke vært stort å skryte av synes jeg.

 

off topic? :blink:

 

Trådstarter måtte endre tittel på tråden, som da var "Hvem her spiller wow?" (elns) og skiftet til "Er world of Warcraft et lan spill?". Litt dumt, da min fine wall text of d00m ble OT.:p

 

On topic:

 

Om wow er et lan-spill er alt etter hva man selv gjør det til. Det egner seg godt hvis man spiller sammen med noen i wow, men hvis du er på et lan med 20stk og du sitter alene og levler din level 31 rogue, da har du ingenting på lanet å gjøre:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...