Gå til innhold

GTA i ville vesten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Denne nyhteten = EPIC

Skrevet

Skal være så fanboy å si at jeg nekter og tro at dette blir noe annet enn bra! Har savnet et western-spill, det forrige store, Call of Juarez, falt ikke helt innenfor mine forventninger.

Skrevet

Red Dead Revolver var konge! Håper de ikke fokuserer for mye på sandkasse-delen, da jeg syntes det fungerte veldig godt i RDR. Kontrollene satt som et skudd og det var like tilfredsstillende hver gang man fikk "sjokkbølgen" når mat traff headshot. Ser fram til å høre mer om denne tittelen.

Skrevet

Flott med en slik tittel!

Alle har jo guttedrømmen om å være cowboy, gjerne en sheriff og det kan ikke bli bedre enn å oppleve det i et spill fra Rockstar som virkelig har kvalitet på sine produkter! :p

Skrevet

Dette var strålende nyheter. Håper det blir en solid historie, i likhet med GTA 4, som formidles godt. Ønsketenking at spillet blir like skittent og brutalt som TV-serien Deadwood.

Skrevet

Nå var jo ikke Red Dead Revolver så veldig morsomt, men dette ser ut til å være mer en spirituell oppfølger enn noe annet, så jeg gleder meg!

Skrevet
Rockstar forteller at de jobber med et episk westernspill for konsoll.

Les mer

Åååhh! Dette høres fantastisk ut! Nå kan jeg endelig si det er et spill jeg virkelig gleder meg til i 2009 :D

Har alltid lurt på hvorfor western-settinga ikke har blitt mer utnytta i spill, dette spillet har enormt potensiale! Regner med hesteridning blir en stor del av spillet, håper de løser dette på en god måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...