Gå til innhold

Kebab-tråden! Hvilken er best?


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Nei dessverre. :p Er i hvertfall rød farge på den. "Restauranten" er ved et hjørne av et bygg. Ser det på venstre side når man kommer fra togstasjonen opp mot slottet.

 

Har ikke spist så mange andre steder. De i Bergen er ikke vits å nevne egentlig...

 

Tror jeg heter Dennis Grill/Kebab

 

 

Jepp! Beste kebaben jeg har spist i Oslo - eneste stedet, haehae. :unsure:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig mener jeg at den 'beste' kebaben i Oslo kommer fra Beirut Kebab.

Er det den samme som New Beirut Kebab ved Møllergata? Jeg spiste mye kebab for noen år siden, og dette var favoritten delt med Kebab-Biten (el.l) like ovenfor Carl Berners Plass. Dette var ca en 20-25 minutter lang gåtur fra der jeg bodde, men det hindret meg ikke å ta turen ganske så ofte.

Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv som bislett kebab fan. Har selv kjørt til Oslo fra Stavanger for å kjøpe 2 ganger nå. Kun det ene mål med turen å få seg en bislettkebab. Ikke alene da.

 

Bislett FTW! Ingen over, ingen ved siden!

 

BTW, er veldig åpen for nye alternativ i Oslo, ikke prøvd så mange i det området!

Lenke til kommentar

Kebab er konge. Men Oslo er jo helt håpløs. Er ikke mulig å få tak i en ordentlig kebab der. Sist jeg var i Oslo og bestilte en rullekebab hadde ikke noen av folka i butikken hørt om matretten en gang! Jeg mener, er det MULIG? Jeg går inn i en kebabsjappe også har de ikke hørt om retten de liksom skal selge? Måtte ta til takke med en pita-kebab, var visst det eneste de som var mulig å få kjøpt. Her i Bergen selger enhver kebab-sjappe med respekt for seg selv alle typer kebab, det være seg okse-, lamme- eller blandingskebab, pita-kebab eller shish-kebab. Ofte har de noen flere muligheter å velge mellom i tillegg.

Lenke til kommentar
Eneste som kan nevnes i bergen er Bergen Kebab. Egentlig det eneste stedet hvor det går an å spise :p

 

Rullekebab ftw!

 

Unnskyld meg? Bergen Kebab? Det er den dårligste kebaben i byen! :p Eneste fortrinn de har, er at de er de billigste i byen. Anbefaler deg å sjekke ut Ali Baba. Dyrere, men med betydelig bedre kvalitet. Men den beste kebaben i Bergen er desidert å få hos Daniels. Siden det er mye kø der drar jeg dog oftere til Svingen like ved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...