Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

The minds behind Nathan Drake talk story, Trophies, multiplayer, and more.

 

IGN: Is there going to be any tie-in to what you did in the previous game? I know you get fat suit Drake at the very end, but I've just finished the game for whatever number of times. Is there any carryover between saves?

 

Evan Wells: Yeah, we were looking at tapping into Trophies and how far you've gotten in unlocking stuff in the last game to reward the owners and Platinum holders of Uncharted 1 in Uncharted 2, but those details, we just haven't worked out yet.

Sweet!!

 

Mer preview

Oisann, kanskje jeg må sette meg ned en dag og spille gjennom uncharted på brutal for å få meg trophies? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker at fiendene nå skal bli smartere, og man får nå muligheten til å snike seg rundt fiender. Dette er positivt og gir mye mer variasjon enn oppskriften i det forrige spillet med "skyt og løp".

 

Noen info. om den nye damen? Ligner litt på en puppeguru àla Lara Croft, noe jeg egentlig ikke syntes noe særlig om. Likte veldig godt hun forrige dama, en litt mer jordnær type, og litt mer menneskelig.

 

Håper på litt mer variasjon mellom omgivelsene, altså blandingen mellom høyfjellet, og landsbyene i fjellheimen/Pyreneene.

Håper for guds skyld at Nathan har på seg litt mer klær på fjellet enn det vi har fått sett i videoen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...