Gå til innhold

Rare røper at spill vil gi klær som belønning. (X360)

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det er jo noen The Lost and Damned'ish klær ute allerede, selv om jeg synes de var rimelig tafatte.

Den dagen man kan tilpasse avataren sin slik man kan tilpasse Sackboy skal jeg hoppe i havet.

Skrevet

Burde komme noe alà Home (men mye enklere og cartoonish) hvor man faktisk kan bruke avatarene. Skal man ha de til å gjøre noe er det i editoren det skjer, og den er ikke videre morsom.. :p

Skrevet

Nå er det jo mange spill der ute som bruker avataren din da. Personlig spiller jeg bare UNO, men det er jo knakende morsomt avatar eller ei.

Skrevet
Oyda, Erik. Tenker du på stammekostymet til Sheva nå da? ;)

Tenker at det er du som tenker mer på det, tenkte mer på "Safari" versjonen av Chris og sånt. Han er rå med den drakta.

Skrevet

Håper samtlige av jentene på lista mi blir å se i Sheva's kostyme, så skal jeg ha Safari-outfiten til Chris. Da blir jeg tidenes pimp i party! :lol:

Skrevet

burde også vert muligt å justere holdningen til disse avatarene, det er jo ikkje ofte du ser ein motor sykkel gang hoppe og sprette som ein 4åring

Skrevet (endret)

kledd opp avataren med Recon Armor fra Halo3 og Lancer'n og bandanen(det han har på hode) til Marcus Fenix :lol:

Endret av Siren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...