Gå til innhold

Ødelegg brukeren over deg sitt ønske

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får et helt nytt par "hippe" sokker fra India med så store hull at halve foten er naken. I tillegg bringer sokkene med seg smitte fra den nye flue- influensaen, som fører til at du og halve norge dør.

Jeg ønsker meg en kyllingpizza!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg erklærer hermed Creaxdm og Error for friske! men det ender desverre med at dere blir smittebærere og tar livet av resten av befolkningen. Heldigvis for at dere har hverandre.

Jeg ønsker meg en fin uke.

Skrevet

Du får en fin uke, men neste uke blir det orkan og huset ditt forsvinner og du har ingensteds å bo! MUAHAHAHA

Jeg ønsker at Ehtram kan skrive Craxdm istedetfor "Creaxdm"!!! :angry:

Skrevet

Ehtram skriver Craxdm fremfor Creaxdm en gang i ny og ne. Effekten går dessverre ikke bakover.

Jeg ønsker meg fri fra alt som heter skole resten av uken. :)

Skrevet

De er på god vei til å gjøre det, men det viser seg at Norge tar null gull i OL og alle OL som kommer

Jeg ønsker meg en fortreffelig vinterferie!

Skrevet

... Og det er akkurat det du får. Du sitter i full spenning for å se hvordan skjermkortet tar seg ut på PC, men så slokner PC'en i det du prøver skjermkortet første gang. Det var nemlig et virus på det.. xD

Jeg ønsker meg Dante's Inferno.

Skrevet

Den går saktere for deg, men ekstremt fort for alle andre slik menneskerasen dør ut på 5 sekunder og bare du er igjen

Jeg ønsker meg en god middag for en gangs skyld

Skrevet

Du får en solo is. Men det er for varmt så den smelter bort før du rekker å spise den.

Jeg ønsker meg mye rart, stort, smått, noe ubegripelig og noe åpenbart.

Skrevet

Du blir ferdig på skolen, men så står typisk en eksamen i veien som gjør at du må ta eksamenen om igjen i slutten av 2011.

Jeg ønsker meg ro og null stress i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...