Gå til innhold

Operation Flashpoint 2 og Arma 2 - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, jeg er ikke dum:P Men syntes Arma 1 var skrekkelig dårlig, derfor har jeg større forhåpninger til videreføringen til Flashpoint enn Arma om codemasters klarer å beholde det som var bra med Flashpoint og gjøre det enda bedre. Bohemia er flinke, men Operation Flashpoint hadde som Arma sine bugs, men Arma tok kaka likevel. Men får se, skal kjøpe begge:)

Lenke til kommentar

Ja Codemasters lover mye. Blir veldig spennede å se gameplay.

 

Ellers så begynner det å bli på tide å gi Arma en ny sjanse for de som hev det vekk pga bugs ved release. Med nyeste patch og ACE mod er det klart en annen opplevelse, selv om animasjoner fremdeles ikke kan avbrytes osv.

Endret av Sparks50
Lenke til kommentar

Gjennomførte opf og resistance når de kom å gikk i ventemodus for opf2 men det kom aldri så hadde helt glemt det av :p

Sjekka ut armed assault for ei lita stund sia og fant det på nett til ca 300 spenn med xpacks og slikt så har drevet på med sniper mission generators, utrolig hva folk har fått til med tanke på missions og mods.

Lenke til kommentar

Ikke i seg selv, men det har i mange tilfeller vist seg at spill som stadig blir forsinket skuffer når de kommer ut, fordi et spill som er planlagt med å komme ut i 2006 ender med å oppleves som et 2006-spill, selv om det kommer ut i 2009.

 

Ikke noen naturlov dog, så vi krysser fingrene for både OPF2 og Arma2!

Lenke til kommentar

Championship Manger vs Football Manager anyone ?

 

En samle tråd for både OFP2 og ArmA2 blir litt patetisk spør du meg, spesielt med tanke på at ArmA2 bare blir lagt til som en liten bisetning. I det minste burde du nevne i første posten at det er ArmA2 som blir utviklet av teamet som laget originale Operation Flashpoint, selv om det kommer frem i andre poster.

Blir som om man skulle ha en samletråd for BF2, CS og COD4.

Endret av Maniac
Lenke til kommentar

Nå skal det jo nevnes at de "nye" screenshotene som er linket til lenger oppe på det offisielle forumet er sagt å være fra August 2008 i forbindelse med GC i Leipzig og at ny info kommer nå på fredag om spillet.

 

Gleder meg til å se hva det er, håper på in-game screens og kanskje en in-game trailer jeg men vi får se.

Om spillene generelt så skaffer jeg vel begge to, er veldig spent på animasjonene og movement i ARMA II men håper på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...